Striemencreme of Bodylotion

Discussion in 'Zwangerschap' started by xAnne5, May 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xAnne5

xAnne5 Lid

Jan 1, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

De titel spreekt denk ik redelijk voor zich..
    Smeren jullie op jullie mooie buikjes striemencreme of gewoon bodylotion? Zit er uberhaupt een verschil in of is striemencreme alleen duurder? Heb tijdens mijn vorige zwangerschap wel 'echte' striemencreme gebruikt.
    Hoor graag van jullie! Tnx!

2. Lucifer30

Lucifer30 Actief lid

Sep 15, 2015
    173
    0
    0
    Ik smeer 's ochtends bodylotion en 's avonds amandelolie van De Tuinen. Niet omdat het helpt maar omdat het gewoon fijn voelt 😄
    Smeren maakt namelijk echt helemaal geen verschil. Bij de oudste heb ik me suf gesmeerd met allerlei dure smeersels, en toch een volledig tijgervel opgelopen. En nu smeer ik gewoon omdat ik het fijn vind. Overigens nog geen nieuwe strepen maar dat komt wellicht doordat ik nu 20 kilo lichter ben en nog wat los vel over had 😁

3. lovelie

lovelie Actief lid

Oct 12, 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smeren werkt voor geen meter....is genetisch aangelegd of jij striemen krijgt of niet...ook hoe jonger Hoe meer kans heb ik ooit ergens gelezen . Voor het id smeer ik met zwitsal buik balsem... die is nog wel leuk geprijst, en koop ik vaak in de aanbieding. Maar of het allemaal 'gewerkt' heeft...weet ik over 4 wkn

4. Lilian2016

Lilian2016 Actief lid

Mar 15, 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bleef smeren maar genoeg striemen!
    Heb ook teveel vruchtwater dus grote buik
    Ik laat t maar zoals t is
    Mer me vorige zwangerschap kwam t ook goed
    Je zag er later weinig van ze verkleuren naar lichte kleur

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik heb olie van het kruidvat. En dan die 99%natuurlijk is. Kost €3/ €4 en vind hem heel fijn. Ik had voor m'n zwangerschap al striae en striemen maar er is niks bijgekomen. Geen idee of t daar door komt...!

6. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Bodylotion is ook prima want het werkt inderdaad toch niet km striemen tegen te gaan.

7. Esther311

Esther311 Actief lid

May 2, 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL
    Maakt echt niks uit. Ik ken vrouwen die zich een ongeluk smeerden en onder de striemen zitten, en ik smeerde amper (af en toe bodybutter) en heb bijna niks.

8. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

Sep 23, 2015
    1,104
    1
    38
    Smeer me suf met van alles, stiaecreme, bodylotion, striaeolie.. Maar de striae komt wel. Merk wel dat het de jeuk verlicht dus dan daar maar voor..

9. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Ik heb de striemen crème van de etos. Ik vind deze wel fijn omdat hij een beetje verkoelt wat bij een jeukende buik en borsten wel prettig aanvoelt.

10. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Ik gebruik gewoon bodylotion. Dit doe ik altijd als ik onder de douche vandaan kom, omdat mijn buik soms jeukt van het rekken van de buik en dit er een beetje tegen helpt. Bovendien 'voelt' het gewoon wat flexibeler, maar dat zit dus tussen m'n oren! Soms voelt het extreem strak aan en doet m'n buik zeer door de spanning, dan kijk ik altijd of er misschien een striem is ontstaan. Dit is tot nu toe nog niet het geval, maar mijn moeder had het wel, dus ben bang dat ik er in een verder stadium toch nog aan moet geloven.. Al hoop ik natuurlijk van niet!

11. UmmK

UmmK Bekend lid

May 9, 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Niks gesmeerd en geen enkele striae op m'n buik.
    Lucky me

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Smeren kan je doen tegen een trekkerige of droge huid maar tegen striemen werkt het helaas niet. Het scheurt namelijk vanuit je onderste huidlagen en zo diep komt de bodylotion of striemencreme niet.
    Ik ben 38 weken en geen enkele streep te zien bij me 2de voldragen zwangerschap. Heeft met genetische bepaling te maken :)

Share This Page