Hoi allemaal! De titel spreekt denk ik redelijk voor zich.. Smeren jullie op jullie mooie buikjes striemencreme of gewoon bodylotion? Zit er uberhaupt een verschil in of is striemencreme alleen duurder? Heb tijdens mijn vorige zwangerschap wel 'echte' striemencreme gebruikt. Hoor graag van jullie! Tnx!
Ik smeer 's ochtends bodylotion en 's avonds amandelolie van De Tuinen. Niet omdat het helpt maar omdat het gewoon fijn voelt 😄 Smeren maakt namelijk echt helemaal geen verschil. Bij de oudste heb ik me suf gesmeerd met allerlei dure smeersels, en toch een volledig tijgervel opgelopen. En nu smeer ik gewoon omdat ik het fijn vind. Overigens nog geen nieuwe strepen maar dat komt wellicht doordat ik nu 20 kilo lichter ben en nog wat los vel over had 😁
Smeren werkt voor geen meter....is genetisch aangelegd of jij striemen krijgt of niet...ook hoe jonger Hoe meer kans heb ik ooit ergens gelezen . Voor het id smeer ik met zwitsal buik balsem... die is nog wel leuk geprijst, en koop ik vaak in de aanbieding. Maar of het allemaal 'gewerkt' heeft...weet ik over 4 wkn
Ik bleef smeren maar genoeg striemen! Heb ook teveel vruchtwater dus grote buik Ik laat t maar zoals t is Mer me vorige zwangerschap kwam t ook goed Je zag er later weinig van ze verkleuren naar lichte kleur
Ik heb olie van het kruidvat. En dan die 99%natuurlijk is. Kost 3/ 4 en vind hem heel fijn. Ik had voor m'n zwangerschap al striae en striemen maar er is niks bijgekomen. Geen idee of t daar door komt...!
Maakt echt niks uit. Ik ken vrouwen die zich een ongeluk smeerden en onder de striemen zitten, en ik smeerde amper (af en toe bodybutter) en heb bijna niks.
Smeer me suf met van alles, stiaecreme, bodylotion, striaeolie.. Maar de striae komt wel. Merk wel dat het de jeuk verlicht dus dan daar maar voor..
Ik heb de striemen crème van de etos. Ik vind deze wel fijn omdat hij een beetje verkoelt wat bij een jeukende buik en borsten wel prettig aanvoelt.
Ik gebruik gewoon bodylotion. Dit doe ik altijd als ik onder de douche vandaan kom, omdat mijn buik soms jeukt van het rekken van de buik en dit er een beetje tegen helpt. Bovendien 'voelt' het gewoon wat flexibeler, maar dat zit dus tussen m'n oren! Soms voelt het extreem strak aan en doet m'n buik zeer door de spanning, dan kijk ik altijd of er misschien een striem is ontstaan. Dit is tot nu toe nog niet het geval, maar mijn moeder had het wel, dus ben bang dat ik er in een verder stadium toch nog aan moet geloven.. Al hoop ik natuurlijk van niet!
Smeren kan je doen tegen een trekkerige of droge huid maar tegen striemen werkt het helaas niet. Het scheurt namelijk vanuit je onderste huidlagen en zo diep komt de bodylotion of striemencreme niet. Ik ben 38 weken en geen enkele streep te zien bij me 2de voldragen zwangerschap. Heeft met genetische bepaling te maken