Ik ben ongeveer 16 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. De eerste 10 kilo waren er binnen no-time weer af na de geboorte van mijn dochter. De laatste 4 kilo willen nog niet weg helaas... Nu snoep ik ook wel aardig de laatste tijd. Heb erge trek door de BV.. Als ik gestopt ben met borstvoeding geven, ga ik weer lekker dieten. Dan zijn ze ook zo weg.
Ik kwam gemiddeld tijdens de zwangerschappen rond de 15 kg aan. De 1e 2 zwangerschappen 20 kg. Die kilo's waren er binnen maand weer af. Als ik bv gaf ging er nog eens 5 kg extra af. Als ik daar mee stopte kwam ik ongeveer 2 kg aan. Elke keer (5x) als ik weer zwanger werd woog ik weer rond de 58 kg.
Ik was tijdens zwangerschap 12 kilo aangekomen. Dag na de zwangerschap meteen op de weegschaal en was er al 6 kwijt (tsjaa kindje en vruchtwater natuurlijk ) ik ben nu 7 weken verder en moet nu nog 2,5 kilo en ben weer op gewicht.. Maar hebben jullie dat ook dat je oude broeken echt niet meer passen omdat je heupen breder zijn geworden?
Yep ik ook bijna op mn gewicht en krijg ze ook niet over mn heupen grrr. nou was ik heel smal (50kilo voor nu 52) mischien dat dat uitmaakt? Dat je dan meer uitzet oid..
Ik was 10 kilo aangekomen en na de bevalling waren er maar 2 af. Heel vreemd, want alleen de baby woog al 3,5 kilo. Van de borstvoeding viel ik ook niet af, zelfs al snoepte ik er zo min mogelijk bij. Ik had wel vreselijk veel honger en at dus wel de normale dingen in behoorlijke hoeveelheden. Afvallen, ho maar dus. Dat is zo gebleven tot bijna 3 jaar later, nu was ik net met veel moeite 5 kilo afgevallen en ben ik weer zwanger. Per saldo dus 3 kilo overgehouden, net als bij de eerste.
1e bevalling 13 kg.. Na 10 dgn 10 kg eraf 2e bevalling 16 kg.. Na 9 dgn 9 kg Hahaha inmiddels na 3 wkn bn ik nog 5 kg te zwaar maar ik was wel erg slank voor m'n zwangerschap dus ze hoeven er niet allemaal af van mij
In totaal 30 kilo aangekomen en na de zwangerschap hing er nog 22 á 23 kilo extra gewicht aan. Ik vond het in eerste instantie nogal zorgelijk . Ongeveer 6 maanden later was ik alles plus een beetje extra kwijt. Vanaf 3 maanden na de geboorte begon ik heel snel af te vallen. Daarvoor nauwelijks. Combinatie van borstvoeding geven, een schildklierontsteking (is niet echt een aanrader ), hardlopen en een gezond eetpatroon. Ik heb er niet heel veel moeite voor hoeven doen en zeker geen dieten gevolgd. Het kan dus nog goed komen voor degene die ook met veel extra gewicht zijn blijven zitten.
Hier 40kilo aangekomen. Nu 6wkn later ruim 26 weer kwijt. Hoop gauw die andere 14 en dan mag er rustig nog een keer 14 kilo vanaf. Maar in eerste instantie ga ik voor t verlies van de zwangerschapskilo's...
Ik was bij de laatste 9 kilo aangekomen. Na een week was alles eraf! En nu 5 maanden later, zelfs 4 kilo extra eraf!
Na de bevalling was ik 13 kg lichter Kon tijdens de zwangerschap ook amper eten ( echt naar binnen moeten duwen ). Maar inmiddels, 7 maanden later, alles er weer bij
Ik woog 58 en ben geëindigd met 79 -_-' En het leuke was dat iedereen zei wauw sor wat ben je slank je ziet het alleen aan je buik! Dus waar al die kg's zaten wist zelfs de vk niet. Ik hield geen vocht vast en je zag alleen een buik en zelfs die was vrij klein! In week 40 liep ik nog steeds op me hoge hakken en waggelde ik ook niet Na de bevalling woog ik zo 68 kg inmiddels is het nu 6 weken na de bevalling en weeg ik 63kg en me buik is vrijwel weg nog klein bolletje. Me lichaam is haast weer de oude Alleen ben ik verminkt met striae dus daar baaal ik heel veel van. Vind het zo erg. Vooral omdat ik nog zo jong ben en ik me echt niet kan vertonen in een badpak met me 20 jaar.
Erg is dat hè. Bij mij zit het van mijn eerste zwangerschap op mijn dijen, heupen, kuiten, billen, middel, borsten... En nu bij deze zwangerschap begint het op mijn buik te komen. Echt soms kan ik er wel om janken. Maar aan de andere kant, wat doe je eraan he.. Eén troost is dat ze lichter worden enne gewoon een badpak aantrekken jij! Over 30 jaar hangt al je vel naar beneden en dan denk je "Waar heb ik me toen toch druk over gemaakt".
ik was 34 kilo bijgekomen en de laatste 2 weken heb ik niet gewogen omdat ik zo bang was dat het wel 40 zou worden ik dacht dat ik zou ontploffen , het was ook voornamelijk vocht bij mij..maaaaar houd hoop want na de bevalling duurde het geen 6 maanden en ik had alle kilo's weer kwijt gelukkig!!!!!
ow ts ik zie trouwens dat je nog maar net bevallen bent.. heb geduld meid..het gaat er echt wel vanaf hoor!! ik stond een week na de bevalling ook op de weegschaal en tot mijn teleurstelling was ik maar 10 kilo kwijt ( kindje zelf was 5 kg) ik dacht shiiit dit komt nooit weer goed. Maarr langzaamaan is het elke week wel halve of 1kilo ervanaf gegaan..terwijl ik gewoon goed eet ( maar toch wel zo gezond mogelijk maar in ieder geval geen dieet) want heb toch energie nodig om voor mijn kindje te zorgen. Ow en ik geef flesvoeding
Bij mijn oudste ben ik 23 kilo aangekomen, na 3 maanden was ik 12 kilo kwijt. De overige kilo's verloor ik daarna. Toen mijn oudste 13 maanden was, was ik zelfs 5 kilo meer kwijt. Bij mijn dochter ben ik 21 kilo aangekomen, einde kraamweek 8 kilo kwijt. Meer ging er toen niet meer vanaf! Toen raakte ik zwanger van de 3e, en kwam 14 kilo aan. Einde kraamweek, alle 14 kilo kwijt.
Ik kreeg er ongeveer 13 kilo bij en die waren er ook zo af. Het was voornamelijk vocht en de baby. Ik kon eigenlijk direct al mijn eigen kleding weer aan en de kraamzorg en vk waren verbaasd over hoe snel mijn buik weg was. Ja, alles flubberde natuurlijk, maar ook dat is inmiddels redelijk bijgetrokken. En ja... die striae.... gelukkig valt het mee, maar ik ben er niet blij mee
Ik ben zo'n 15 kg aangekomen en nu 1,5 week na de bevalling is daar nog 5 kg van over. M'n buik is al veel minder, maar strak nou nee niet bepaald.. Komt wel weer goed, kleine man is er net
Ik was 22 kilo(veel vocht door hoge bloeddruk) aangekomen en na 9 dagen was daar nog 6 kilo van over. Nu na 4 weken nog maar 3,5 kilo over. Na 2 weken kon ik weer in mijn eigen broeken hoewel nog niet alle knopen dicht kunnen.