Inmiddels verder teruggezakt naar 60,9! Tot de 60 en dan het buikje nog even weer plat hebben, deze moeder is tevreden op 10 dagen na de geboorte van Lisanne!
Bij mij ook, 10 aangekomen, en het is er allemaal alweer af. Ik ga alleen sporten straks om mijn buik weer strak te krijgen. Voor de rest ben ik zelfs nog dunner geworden.
ik begon voor mn zwangerschap op 63,3. Laatste keer wegen tijdens zwangerschap woog ik 81 (ik hiel erg veel vocht vast), dat was 2 weken voor ik beviel. Dus was nog wel wat zwaarder. Dus wel dik 20 kilo aangekomen.2 dagen na mn bevalling was ik 10 kilo lichter, daarna ging het met een kilo per dag eraf en duurde het nog geen 2 weken voor ik onder mn startgewicht zat. Nu weeg ik 59. Ik geef borstvoeding, dus denk dat het daardoor komt..
Ik was mn 1e zwschap 7 kilo aangekomen en na de bevalling 5 kilo lichter als voor de zwangerschap. Dit keer ben ik tot nu toe ( 37,5 weken ) 4 kilo aangekomen.
Tijdens mijn zwangerschap 21 kg aangekomen, nu 6 weken na de bevalling ( ik was wel 42 weken zwanger bij de bevalling) ben ik 12 kg kwijt. De eerste 9 kg al direct na bevalling eigenlijk. De overige 9 kg raak ik maar niet kwijt.. baal er ontzettend van. Ik geef bv maar val dus helemaal niks af! terwijl ik niet eens snoep of meer eet als normaal. Geloof er ook dus niet meer in dat je van bv zou afvallen...
Ik was zo'n 30 kilo aangekomen. Direct na de bevalling 10 kilo kwijt, ten minste toen ik na een paar dagen uit het ziekenhuis kwam. Week erna nog eens 10 kilo. In de weken erna langzaam aan nog wat kilootjes kwijtgeraakt. Vervolgens heel lang op 65 kilo gebleven, toen naar 61. Toen weer een paar kilo erbij.. Ik ben er nu wel weer een paar kwijt, ben sinds 2 weken serieus bezig met op eten letten en sport weer! Moet nog een paar kilo, jeej!
@ Semra, geloof ik ook weinig van, ik heb 9 maanden BV gegeven, en ben nog steeds niet alles kwijt. Alhoewel: ik al voor zwangerschap vrij normaal en redelijk gezond. Tijdens zwangerschap heb ik echt alles gegeten en heeeeel veel! Ik at gerust een zak mini snickers op, haalde een Mc Flurry, naast al het andere vele eten. In bed, voor het slapen, at ik ook nog heel wat weg. Dus waarschijnlijk zijn dat gewoon de kilo's die er bij mij aan blijven plakken. Zijn toch moeilijker weg te krijgen dan gewone zwangerschapskilo's. Daarnaast heb ik tijdens de BV steeds extra gegeten. Weet niet of jij heel veel gegeten hebt tijdens je zwangerschap?
Ben er wel trots op dus komt ie woog na me 2e zwangerschap zo'n 85 kilo wat maar niet minder wou worden.. dus ging me laatste zwangerschap ik met 85 kilo einde van deze zwangerschap woog ik 98 kilo nu ben ik 4 weken geleden bevallen.. en ik weeg nu 79 kilo en ik heb er niks voor gedaan dus ben nu zo'n 19 kilo kwijt en ben lichter en slanker dan voor de zwangerschap
Ik nu met 6 maanden ook weer terug op mn oude gewicht, heeft 5maanden geduurd eer het zover was. (geloofde uberhaupt er niet meer in om nog ooit dit gewicht te hebben) Ik ben ongeveer 22/23 aangekomen, geef geen bv. De eerste 15 kilo gingen rap, maar de laatste 7 hebben er echt af moeten smelten de laatste 3 maanden. Ik denk dat het ook iets hormonaals is, ik ben van mezelf altijd tenger geweest (woog voor zw. schap 50, nu 51) ik denk dat je lijf die kilo's nog even aanhoud voor slechtere tijden/weerstand oid. Maar buiten dat ik dus nu weer mn oude gewicht heb, mn broeken passen niet! Mijn heupen zijn wel degelijk breder,niet dat het zeer storend is maar moet er wel aan wennen.. En m jeans kan ik niet meer aan.. Of weet iemand toevallig op je heupen ook met de tijd weer smaller worden? En meiden niet vergeten; 9mnd op en 9mnd af..
@ miss XX, in de eerste 6 maanden van mn zwangerschap ben ik 9 kilo aangekomen, en at gewoon normaal en gezond. Maar de laatste 3 maanden had ik wel meer trek en dan vooral in zoetigheid en chips enz. Vooral toen ik eenmaal met zwangerschapsverlof was.... dus toen ging het ook hard met de kilo s. Dus bij mij zijn het ook gewoon de aangegeten kilo s denk ik.. want mn buik is al redelijk geslonken, het meeste zit aan mn dijen en armen. Baal er gewoon van omdat ik nu weer normaal eet en niet meer zo snoep en ook nog eens bv geef, en er toch geen gram af lijkt te gaan! ggrrrrr Maar goed, tis idd even afwachten...
Ik ben in totaal 16 kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Direct na de bevalling zat er nog 10kg aan, kleine domper. Ik was zo lekker naïef om te denken dat haast alles er direct na de bevalling af zou zijn (incl. brede heupen en dikkere kont haha ) 8 kg ging er vrijwel vanzelf af in het jaar erna. Er zijn 2 kg'tjes blijven hangen, 1 kledingmaat groter als voor mijn zwangerschap. Ik vind het wel prima zo, voel me eigenlijk juist zekerder dan voor mijn zwangerschap!
Nu op dag 10 nog +7 ten opzichte van 11 weken zwangerschap. Buikje is al wel ontzettend geslonken. Bij de laatste keer wegen op 37 wk nog +16. Ik geef mezelf tot nieuwjaar om weer op mn oude gewicht te komen - al zou het natuurlijk ook veel sneller kunnen als ik hier zo lees! Geef volledig BV en hoop dat een tijd te doen.
Ik was zelfs 7 kilo lichter na mijn bevalling, ben nog geen grammetje aangekomen tijdens de 41 weken zwanger zijn... Helaas zit ik nu wel weer op mijn oude gewicht .. maar alles is beter dan gewicht overhouden denk ik dan maar
Ik begon bij deze zwangerschap al zwaarder door overgebleven kilo's van mijn tweede (gezonde) zwangerschap. Ik begon nu rond de 70, ben geëindigd rond de 86, na de bevalling was ik 81, nu met 2 weken 77... Ik hoop met n mnd of 6 een heel eind te zijn richting de 63 wat ik was voor en na m'n eerste kindje... We zullen zien!
14 kilo aangekomen. Net op de weegschaal gestaan en zit nu op m'n startgewicht 3 dagen na de bevalling was ik 7 kilo kwijt.
Ik woog voor de bevalling 62 kilo, op het eind van de zwangerschap 78 kilo en net na de bevalling woog ik 74 kilo. De rest moet nog, de bevalling was vannacht .