Ik was 12 kg aangekomen tijdens de zwangerschap en zat een week na bevalling op mijn oude gewicht en twee weken later 5 kg eronder, wat zo is gebleven (zoontje is nu 15 weken). Op zich prettig dat de kilo's er zo makkelijk af gingen (komt ws. door zwangerschapsvergiftiging, zware bevalling en borstvoeding), maar krijg veel opmerkingen dat ik te dun ben. Hopelijk komt er dus wel weer wat aan.
Nu na 4 mnd nog ruim 6 kg over Startgewicht was 52 , 21 kilo aangekomen, nu dus 15 kwijt ... Heb wel spoedkeizersnee gehad waardoor de eerste kilo's een stuk minder snel ervan af gaan , dikke pech
Bij mijn zoontje was ik maar 10kilo bijgekomen, na een week zat ik weer op mijn start gewicht. Daarna nog eens 5kilo extra afgevallen, buik werd ook weer net zo strak als van te voren zonder te sporten. Ik was er heel erg blij mee maar kreeg veel commentaar dat ik te dun was. Uiteindelijk weer wat bijgekomen en woog ik voor deze zwangerschap 1 kilo lichter als voor de zwangerschap van mijn zoontje. Helaas gaat het nu heel erg snel en ben ik nu al 14kilo bijgekomen. Ik baal er toch wel echt van en ben ook zo bang dat er nog veel bij zal komen en ik het er niet meer vanaf krijg. Het erge is dat ik ook veel meer eet maar het me niet lukt om te minderen... ik weet dus wel waar het aan ligt dat scheelt haha.
Ik ben 11 kilo aangekomen en nu 9 dagen later moet ik er nog 4 kwijt van deze zwangerschap en nog 10 van de afgelopen 3 zwangerschappen
Bedankt! Het is inmiddels al gezakt naar 72,5 kilo. Nog 10,5 kilo te gaan.. Ik ga ervan uit dat ik nog wel wat afval.
Bij de eerste 11 kg aangekomen en na een week alles eraf. Bij de tweede 13kg aangekomen en maar 3 eraf.. Terwijl Sam bijna 4 kg woog bij geboorte. De overige kilo's heb ik er echt af moeten werken.
Ik ben zo'n 30 kilo aangekomen. Ik had tijdens de zwangerschap rare eetgewoontes. Ik ben nu nog 15 kilo te zwaar, maar ik ben niet op dieet. Sinds vorige week fiets ik elke dag een uurtje per dag. Het gaat heel langzaam. Het kan sneller, maar daar heb ik geen zin in. Vroeger was ik altijd bezig met diëten. Nu ben ik ondanks mijn overgewicht toch happy.
Bij mij was er zo'n 15 kilo bij (op t laatst ging dat heel hard, maar maakte ook teveel vruchtwater aan). Heb pas 17 dagen na de bevalling op der weegschaal gestaan en was toen nog 1,5 kilo boven m'n pre-zwangerschapgewicht
In de zwangerschap van 85-86 naar 102. Nu weeg ik 92, en mijn kleine is een maandje oud. Nu dus ongeveer 7 kilo "over"
Ik woog pre-zwangerschap 65 kilo. Uiteindelijk de dag voor de bevalling gewogen, stand was 82 kilo. Gister op de weegschaal gaf de teller 67 kilo aan. Dus ben er al 15 kwijt, nog 2 te gaan Moet wel eerlijk vermelden dat het meeste vocht was, en geef nu borstvoeding...
12 kilo aangekomen en kreeg er maar 5 af....de rest is blijven zitten. Omdat wij vrij snel probeerde weer zwanger te worden ook niet heel erg mijn best gedaan om die overgebleven 7 kilo eraf te krijgen.
Ik 23 erbij, waarvan een kilo of 15 in de laatste 6-8 weken zwangerschap. Direct na de bevalling 6 kg eraf, nu 2 wk later nog eens 9 kg eraf.
Voor de zwangerschap woog ik 77, aan het eind 82. 2 dagen na de bevalling gewogen en zat toen al op 73. Dus niks overgebleven. Zelfs de vetrand boven de navel die ik had voor de zwangerschap is volledig verdwenen. Wel overtollig vel nog steeds, maar hoef niet meer zo op te letten of mn broek wel over die rand past.
Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik 6 kilo aangekomen, de ochtend na de bevalling woog ik 6 kg minder dan mijn startgewicht. -6 kg dus...
Ik ben 1,62 woog voor mijn bevalling 54 kg, was ongeveer 10 kg aankomen aan het eind van mijn zwangerschap. Ik weeg nu 52kg. Nog even mijn buik er af trainen en dan ben ik tevreden. Helaas mag je (volgens de kraamzorg) pas na 3 maanden beginnen met buikspier oefeningen. Vind dit ontzettend jammer. Ben 10 juli bevallen en als het aan mij lag was ik al begonnen na de kraamperiode. Ik geef overigens flesvoeding.