Hier 21 juni bevallen. Was 20 kg aangekomen (veel vocht en baby was 3650 gr). Daarvan waren er 10 kg redelijk snel af maar nu wil het niet meer verder Ik geef borstvoeding. Start deze week weer met hardlopen en ga toch wat meer op het eten letten. Minder snoepen, meer gezond..
bij mijn zoontje was ik 10 kilo aangekomen en na 1 week was ik 13 kilo kwijt ik hoop maar dat het weer zo gaat.
23 kilo aangekomen (start 56 kilo) en nu nog 10 te gaan (nog steeds want zit al lang op die 10 kilo terwijl wel normaal eten en normaal snoepen zoals voor de zwangerschap!
Ik heb er nog maar 2 kilo extra aan, en val volgens mij nu heel hard af. Ben vorige keer ver onder mijn gewicht geraakt en veel te dun geworden, maar de eerste kilo's gingen toen lang niet zo snel als nu. Toen was ik na 6 maanden op startgewicht, en toen ik met 10 maanden mijn cyclus zo'n beetje terugkreeg, vloog er nog 10 kilo af die ik helemaal niet kon missen. Nu ben ik ongeveer elke week een kilo lichter. Ik vind het niet erg trouwens... ik heb de afgelopen jaren met de zwangerschappen een wisseling van ongeveer 25 kilo gehad (nou ja, waarvan 18 dus van zwangerschappen waren), ik heb een heeel mooie stash jeans waar ik steeds een wat kleiner model pas, en soms dus een maat naar beneden ga.
ben tijdens mn 2e zwangerschap 10,5 / 11 kg aangekomen.. bevallen op 27-7. Nu al 7,5 kwijt dus t gaat de goede kant op
ik was 34 kg aangekomen 6 maandan na de bevalling 0 over.. en gekgenoeg weeg ik nu hetzefde als voor mijn zwangerschap maar men vindt me nu zelfs slanker.. heel raar
Ohw, alle 34 kilo's weg..... Ik ben ook zoveel aangekomen ( weliswaar in 1,5 zwangerschap, gelijk na de doodgeboorte van Christian raakte ik weer zwanger) maar ik moet er nog zeker 8 kwijt. Gelukkig al wel weer een gezond BMI...
Ik was 13 kilo aangekomen en en 2 dagen na mijn bevalling was er alweer 10 kwijt. Niet lang erna was ik weer op mijn oude gewicht.
Ik ben tijdens de zwangerschap in totaal 15 kilo aangekomen. Nu, 2.5 week na de bevalling, ben ik er 10 kwijt... nog 5 te gaan dus...
Ik was 20 kilo's aangekomen nu zes maanden na de bevalling moet ik er nog 5 kwijt... Het gaat langzaam maar het gaat er langzaam wel af. Na de bevalling van onze eerste zat ik pas na een jaar weer op mijn oude gewicht.
Ik was 20 aangekomen... en na 3 weken zat er nog 6.6 aan... Nu ben ik die rustig aan het wegwerken...
Ik was bij Alicia 30 aangekomen en ging van 68 naar 98. Was zo weer slank en eindigde bij 63. Bij Nando begon ik dus bij 63 en eindigde met 89. 26 kg aangekomen dus. Ik eindige na enkele weken op 60kg.
7 kilo zwangerschap, moet er nog 2 kilo af . had direct na bevalling mijn eigen kleren aan wel een maatje groter die zit iets ruimer normaal maat 38 nu 40
Ben 16 kg aangekomen, nu 1 week later nog 3 kg over. Was veel vocht in mijn geval dus mijn gezicht is weer een stuk smaller! Heerlijk herken mezelf weer!
Bij beide zwangerschappen 20 kg aangekomen, na 2 dagen al 11 kilo kwijt, daarna nog een beetje eraf, maar uiteindelijk bleven er bij mij toch nog zo'n kilo of 6 plakken waar ik echt mijn best voor moest doen. Van bv viel ik helaas niet af....
6 kilo aangekomen, na de bevalling 10 kilo er af. In de maanden er na nog een kilo of 5 afgevallen, maar aan mijn broeken te merken zitten die er wel weer aan
Ik ben 18 aangekomen, en nu weer 18 afgevallen, zat met 2 mnd op oud gewicht. Er zal met de bv nog wel meer vanaf gaan, ik eet me het ongans maar heb constant honger.