morgen gaan wij een zandbak kopen voor ons ventje. nu willen we er een van 120 bij 120 en willen we gelijk wat zand erin kopen zodat hij er lekker in kan spelen. maar hoeveel kilo zouden we nodig hebben?
Wij hebben ook een zandbak van hetzelfde formaat.Hier zitten 8 zakken van 25 kilo in.Is echt geen overbodige luxe. Haal het wel in een bouwmarkt he,dat scheelt vele euro's.
wij hebben zandbak van 1,5 bij 1,5, alleen zelf gemaakt dus ingegraven, en hier 10 zakken van 25 kilo erin.
oke ik denk dat ik 7 zakken ga halen straks. hebben ze het ook bij het tuincentrum of moet ik dan even naar de gamma rijden?de zandbak halen we bij de intratuin
wij hebben een schelp en wij hebben er 3 zakken in, dus ik denk dat jij zeker het dubbele nodig hebt, wil je een fatsoenlijke laag hebben. Ik heb het bij de karwei gehaald, ik dacht 2,95 per zak, misschien zelf 1,95.
Wij hebben de bekende blauwe schelp zandbak en daar zitten nu 2 zakken van 25 kg in, een derde zak hebben we op voorraad. Jij hebt een grotere zandbak en dus zeker wel meer zakken nodig, stuk of 6-7 ofzo?