Wij zijn op zoek naar een nieuw bankstel. Zijn gisteren al wezen kijken, maar wáááát is dat lastig zeg. Er zijn zoveel mooie en hoe zou dat thuis staan!?!? Welk bankstel hebben jullie, stof of leer?! En waarom? Bevalt hij goed (en met kids, als ze er op knoeien!?) Misschien heeft iemand een fotootje van de woonkamer?! Die zijn erg welkom!! Dan kan ik (en Mausi-man) inspiratie op doen! BEDANKT!
ik heb even geen foto, maar wij hebben een stoffen bank met afneembare bekleding. Die gooi ik in de wasmachine en klaar!!! Ik vind dat toch wel heel ideaal met kinderen.
Ik heb een stoffen bankstel ( Ektorp van Ikea ) en zou als ik het geld ervoor had, een leren bankstel kopen. We hebben losse kussens waar veel troepjes tussen komen te zitten en de kussens liggen nooit "netjes genoeg" dus dan zou ik meerdere keren per dag moeten opkloppen. Ik was de hoezen gemiddeld 2x per jaar, is zo gebeurd maar echt zwart is hij nu niet meer tussendoor zijn de hoezen toch nog een beetje smoezelig, dus liever een leren bankstel die ik even met een doekje af kan nemen.
Ik heb even geen foto maar wij hebben een echt leren bank omdat ze makkelijk schoon te maken zijn als er geknoeit word en ik vind het net wat mooier dan stof eigenlijk. Het nadeel is alleen dat ze in het begin echt nog zo'n aparte geur hebben dat stinkt best wel Wij hebben deze:
die van mij... is nep leer.. ik vind het een fijne bank, ideaal met schoonmaken. Doek erover en klaar!
Wij hebben nu een stoffen bank maar vorige week een nieuwe gekocht en dat is leer geworden. In de stoffen bank toch wel veel vlekken en dat moet met leer wel beter zijn met afnemen.. Dit wordt onze nieuwe bank, die krijgen we in juni!
Wij hebben deze bank in zwart echt leder. Wij hebben de opstelling net andersom. Daarbij ook nog 1 losse zitstoel van hetzelfde merk.
wij zijn ook opzoek naar een nieuwe bank. dus ik lees even mee op dit moment hebben we nog 2 banken uit onze studententijd haha kwebbeltje mag ik vragen waar je de bank hebt gekocht ik vind het echt een supermooie bank.
Wij hebben een stoffen. SInds een week nu ongeveer! Hij is wel geimpregneerd! Wel handig nu aangezien mijn vliezen nog niet gebroken zijn Ff uitgetest en water blijft er als een druppel op liggen!
Ik heb dezelfde stof als snoopy, maar dan zit in 2/3zits en vorm is zelfde als de bank van SanneT. Kheb em in het bruin ideale stof en ik kan mijn hoezen er ook nog vanaf halen, ze gaan bij mij eens per maand de wasmachine in, aangezien mijn honden er ook op liggen.
Onze bank.... Hij is groter dan je denkt hoor. Mijn vriend is 1.93 en ligt altijd bij het raam en kan languit liggen. View attachment 146297
Hier een leren bank. Thank god, want Sil heeft er al een keer al zijn eten overheen gespuugd - had dat toch met onze oude stoffen bank met losse kussens niet willen meemaken, haha. Ik ben er dus erg blij mee! Het enige nadeel van leer vind ik dat het in de winter wel een beetje koud aanvoelt, maar daarom heb ik nu een fleecedeken binnen handbereik liggen. Die leg ik dan onder me en dan is er niks aan de hand. (ik wilde een foto plaatsen, maar die staat op de andere computer - doe ik straks dus ff)
Wij hebben een roomwitte leren bank (twee- en driezits). Ik vind 'm nog steeds erg mooi, maar het staat wel wat 'kouder' dan een stoffen bank. Dat vind ik toch gezelliger, en het voelt ook warmer aan als je erop gaat zitten. Maar nu heb ik er wat mooie kussens op gegooid, dat staat ook gezellig. En met vlekken is het inderdaad ideaal, doekje erover en weg.