Volgens mij heb ik geluk, woog voor de zwangerschap 83 kilo en nu 91 kilo. En daar komt ook nog het gewicht van de baby, vruchtwater placenta etc bij. Maar tóch willen ze me testen op zwangerschapssuiker...
Wordt dat niet vrij standaard geprikt? Hier zelfs twee keer moeten prikken... Bij mijn eerste in 36 weken 16 kg aangekomen. Daarna mijn vliezen gebroken dus geen reëel beeld meer. Een week na de bevalling had ik daar nog 6 van over. Nu 200 gram, hoop dit keer max 13 kg aan te komen, maar het is nu nog heel erg vroeg
Eerste zwangerschap: 25 kg totaal , snel weer kwijt erna. Deze zwangerschap : tot nu toe 9 kg aangekomen, ben nu 27 weken.
Hier bij de tweede op 21 weken nog steeds teller op -12kg. Heb reserves genoeg dus is zo erg niet. Denk dat ik zo ie zo in de min ga eindigen. Was bij mijn eerste ook zo maar niet zoveel.
Tot nu toe nog niets. Wat mij ergens ook een beetje onzeker maakt hoor! Bij mijn vorige zwangerschap had ik echt al een buikje rond deze tijd.
Gister nog gekeken bij de gyn. Dit is mijn 2de zwangerschap nu 37.3 weken en tot nu precies 10 kilo aan gekomen
Bij mij reden tot prikken door een veel vruchtwater + een grote baby. Dit is mijn 2e keer prikken. Hopelijk zit het goed. 13 kilo ongeveer aankomen is ongeveer normaal toch? Tenminste, als je het internet moet geloven
Nu +5,3 kilo. Ben wel weer iets afgevallen de laatste weken. Max was +5,8 kilo. Heb wel overgewicht dus prima zo.
Nu 37 weken en 14 kilo aangekomen. Begin nu ook vocht vast te houden dus ben benieuwd waar het eindigd. Vorige keer was ik 20 kilo aangekomen (bevallen met 39w1d) hoop daar nu toch echt wel onder te blijven.
Ja hoor, dat kan. Misschien houd je wat vocht vast, of loopt je stoelgang eventjes wat moeilijker? Tel daar de groei van je kindje bij op en je natuurlijke gewichtstoename en tadaaa... Afgelopen weekend heb ik mezelf voor het laatst gewogen. Toen was ik 20 weken zwanger en 9,5e kilo aangekomen. Mijn streven is om niet boven de 20 kilo uit te gaan komen (vorige keer de 30 kilo wel gehaald..), en tot nu toe lijkt dat te gaan lukken! Blij mee!
Ik ben de laatste paar weken ineens een hoop aangekomen Nu 20+5 en 4 kilo aangekomen. Nog niet vreselijk veel gelukkig, maar tot 16 weken was ik pas 0.5-1 kg aangekomen haha