Geen idee ga niet op de weegschaal 1e zwangerschap 25 kg aangekomen 2e zwangerschap 20 kg Heb nu t idee dat t minder is , maar ik weet het niet en wil t niet weten
Nu 29+2 en 8kg aangekomen. Aankomen is nu al paar weken “gestagneerd”. Klinkt stom, maar soms maak ik mij daar zorgen om. Ooit ergens gelezen dat het normaal is om nu +/- 0.5KG per week aan te komen. En maak mij dan wel eens zorgen of de kleine wel goed genoeg groeit.
2 kilo. Mag volgende week donderdag weer wegen. Ben benieuwd! Ik pas nog steeds mijn eigen kleding... Terwijl ik best goed eet!
In mijn eerste zwangerschap ben ik in totaal 11 kg bijgekomen. Nu ben ik 17 weken zwanger en 2 kg bijgekomen... Ik ben benieuwd wat de eindstand wordt.
Is dit echt een reeele afspiegeling van de werkelijkheid? De meeste hier komen zowat niks aan. Hier +1 maar ben dan ook pas 17 weken.
Ik zit nu op de +1 ongeveer. Vorige keer ( toen was ik ook lid en schreef mee ) ben ik bijna 25 kilo aangekomen. Het verschilt zo erg per zwangerschap!
Vorige zwangerschap 42 weken ruim plus 25 kg. Nu nog - 0,6 kg. Let nu wel bewust meer op mijn voeding. Maar eet rustig 8 boterhammen weg over de dag plus ontbijt, 2 stuks fruit en avondeten
Haal ik het gemiddelde wat omhoog; + 12 nu... Maar zie er dan ook wel al hoogzwanger uit. Vorige zwangerschap meer dan 30 kilo aangekomen. Hoop het nu bij +20 max te houden.
Haha! Denk ik ook wel is! Start bmi maakt groot verschil. Vaak hoe zwaarder je bent hoe minder je aankomt, dus daardoor beetje onlogisch topic Ik tik altijd wel de 20 aan
Dat vraag ik me ook wel eens af als ik hier kom spieken..... Voel me altijd een beetje uitzondelijk, terwijl ik nog binnen de 'richtlijnen' val. Inmiddels +14 met 33+6 weken. Wel benieuwd waar dit gaat eindigen.....
Het ligt ook aan je startgewicht, bmi, etc denk ik hoor. Vorige keer in totaal 15 kg aangekomen, startgewicht 69 eind 84. Nu met 26wk nog maar 2,6 maar wel een startgewicht van 75,6 dus een stuk hoger dan de vorige zwangerschap.
Ja snap ik hoor maar lees regelmatig verhalen als ik woog 55 en nu 56. (uitvergroot natuurlijk) Dan denk ik volgens mij is dat niet een heel realistisch beeld. Volgens mijn verloskundige is het heel normaal om 15 kilo aan te komen maar als ik hier lees klinkt het gigantisch.
Ik ga meedoen met t gemiddelde omhoog te trekken hiero; ik ben nu 28 weken zwanger en ben tot nu toe 13 kilo aangekomen. Startgewicht 80 kilo, dus tel uit je winst. Startgewicht voor IVF en stoppen met roken 60 kilo, dus ik geef de hoop op