haha nee klopt. maar bij de vorige heb ik beide keren niet gelet op wat ik at, dat wil ik nu wel doen.
Na de zwangerschap was ik weer op mijn eigen gewicht. Dus niks aangekomen of afgevallen. Aan het einde van de zwangerschap was ik 7 kg aangekomen. Ik was in het begin behoorlijk misselijk en ik had erg last van zuur, waardoor ik niet veel at.
58 kilo voor de zwangerschap 165 lang. Nu +10 bij bijna 26 weken. Begin me wel beetje zorgen te maken. Geef al heel de zwangerschap over en eet echt niet anders dan voor de zwangerschap, maar blijf toch aankomen. Hoop niet dat de 10 kilo nog verdubbeld..
Ondertussen 34 weken en op de +12 kilo. Bij mijn eerste eindigde ik op +18, dus ik hoop dat niet meer te halen iig.
Met de vakantie flink veel en slecht gegeten ( alle dagen uit eten geweest haha) en deze week dus 2 kilo aangekomen! Nu +4 sinds t begin
Bijna 18 weken en 1 kilo aangekomen. Ik had verwacht dat ik meer zo aankomen, heb best wel gesnoept in het begin, maar hou ook van gezond eten. Maar ik kan niet alle eten verdragen. En heel veel honger heb ik niet. Misschien komen de kilo 's nog later
Sommigen komen hier zo weinig bij! Ik nu met 22 weken bijna 5 kilo erbij... (startgewicht 50,5). Ik had gehoopt op maximum 12 kilo, maar die wens zal ik moeten laten varen zeker? Let wel niet bepaald op mijn voeding en snoep veel...
12+4 en de teller staat nu op 2,5kg. Eerste zwangerschap uiteindelijk 15kg aangekomen en dat is er allemaal weer afgegaan (+6kg extra zelfs). Ben benieuwd waar ik nu op uit ga komen. Had de eerste weken heel erg veel honger en dat stabiliseert nu wat meer, dus de eerste 2kg zaten er al met 9 weken aan.
bevallen met 39,4 en was 12kg bijgekomen. Een week later was ik er al weer 8 kwijt dus ik heb niet te klagen