27 weken en 5.5kg. Vorige keer 7.5kg, dus ben best benieuwd naar dit keer, jammer dat je het niet kan voorspellen
Ik zit nu op 14 kg. Dat is iets meer dan bij de vorige 2. Daar kwam ik op 14 kg totaal en nu moet ik nog eventjes
Bij nr1 bevallen met 39,3w totaal 4kg aangekomen en na bevalling -12kg Nu 19 weken zwanger van nr2 en -2kg tot nu toe
Ik ben nu 31 weken zwanger en ongeveer 7,5 kilo aangekomen. Dit is mijn tweede zwangerschap. Tijdens de eerste was ik ongeveer 15 kilo aangekomen, waarvan ik er 7 niet ben kwijtgeraakt, dus ik hoop eigenlijk dat ik op het eind ongeveer evenveel weeg als dat ik bij de vorige zwangerschap op het einde woog.
Nu 37+2 en de teller staat op 15 kilo. In het derde trimester is er maar 2 kilo bijgekomen tot nu toe. Maar we zijn er nog niet natuurlijk... Bij mijn zoontje was ik nu overigens al 30 kilo aangekomen. Dus prima zo.
Ik ben nu 29+ 3 en 15 kilo aangekomen waarvan 10 kilo sinds januari, hoop dat er niet heel veel meer bij komt, maar nu houd ik ook veel vocht vast.
Nu 3 kilo aangekomen. Van 87 naar 90. Past goed bij mijn lengte(1.76) en lichaamsbouw. Maar komen vast nog wel kilo 's bij
Ik groeide mega snel de eerste weken en dacht echt.. wat gaat dit worden. Morgen 23 weken en blijf nu al 3 weken hangen op +7.5 kg. Geen idee waar ik ga eindigen. We gaan het zien