Mijn lengte: 1.54 Gewicht voor de zwangerschap: 56 Gewicht met 18 weken: 57.3 Ben er blij mee Ik heb ook nog amper een buik! Het is mijn tweede kindje
Net gewogen ben nu 33.4 weken en weeg 93.6 Voor de zwangerschap rond de 80. Zn 13 a 14 kilo dus en moet nog zeker 6 weken. Ik ben wel 1.82 lang Bij mijn dochtertje was ik in totaal rond de 25 kilo aangekomen hield toen veel vocht vast
Vandaag 16 weken(tweede zwangerschap) en nu 1 kilo aangekomen. Bij de eerste in totaal 17 kilo aangekomen. Daarvan was nog 4 kilo over toen ik weer zwanger werd.
Ben nu pas bevallen en heb nog maar 3 kilo over mijn startgewicht. En ik was ongeveer 12 kilo aangekomen in totaal! 😊
Nou gelukkig t waren vast m'n darmen nog haha.. Ben toch weer 500gr afgevallen in een dag of twee dus neem dit maar aan als mijn gewicht (fijn voor m'n gemoedsrust). Momenteel 4,1kg aangekomen. Hopelijk wordt het dus geen 20kilo ofzo.
1.68 cm lang Eerste zwangerschap 28 kilo Begon met 52 kg en eindigde met 80 2e zwangerschap (ga maandag bevallen) Begon met 61.2 kg en zit nu op 71 kilo Dus totaal 10 kilo
Volgens mij is 4 kg met 20 weken precies gemiddeld. Dan zou je met 40 weken gemiddeld 14 kilo aangekomen. Is toch weer een stuk minder dan 20 haha.
Ja heb ik ook inderdaad... Iedereen is hier maar zo weinig aangekomen. Ik ben morgen 17 wkn, nu 4,3 kg erbij. Toch is mijn eetpatroon redelijk gezond/normaal denk ik. Mijn startgewicht was overigens 67 kg bij een lengte van 1.73 m. Ik heb volgende week weer controle bij de vk dus dan zal ik weer op de weegschaal moeten...