Ik woog voor de zwangerschap 63 kilo Nu weeg ik 79 kilo !!! Ben 30 weken zwanger en dus 16 kilo aangekomen... Ik ben niet dik geworden ofzo, alleen mijn heupen en billen en gezicht zijn wat voller geworden en mijn borsten groter. Buik is ook niet overdreven groot, en heb ook niet veel extra vruchtwater. Ik ben bij de verloskundige ook nog nooit gewogen trouwens. Ik schrik er best van eigenlijk. Qua voeding eet ik juist gezonder dan voor de zwangerschap, (veel fruit en groentes) chipjes en koekjes etc at ik altijd al zonder problemen en doe ik nu ook af en toe gewoon. Volgende week moet ik weer naar de VK en zal het dan even navragen, maar is dit wel "normaal"? Waar zullen die kilos zitten? Als mensen horen hoeveel ik ben aangekomen reageren ze verbaast.
Valiona; ik zou me daar echt niet zoveel zorgen om maken gezien je start-gewicht. Vrouwen met een laag BMI komen over het algemeen meer aan dan vrouwen met een gemiddeld of hoog BMI. Mijn startgewicht is 60,5 kg bij een lengte van 1.68m. Ben nu 4,6 kg aangekomen. Verwacht royaal de 20 kg te halen.
37 weken en 5 kilo er bij... Heb ook vrijwel geen vocht wat ik vasthoud en geen enkele groei in borsten etc. Het is echt baby, vruchtwater en bloed lijkt me zo.
Ik schrik van mijzelf.. Nu 23 weken en inmiddels 5kg aangekomen! Ik begon pas aan te komen rond 16 weekjes en ben de afgelopen 2/3 weken opeens 3 kilo gegroeid. mwehhhh, accepteren....
1e zwangerschap ben ikeerst 5 kilo afgevallen, daarna kwam ik 30 kilo aan! 2e zwangerschap niet afgevallen, en ben maar 20 kilo aangekomen. Nu ben ik pas heel in t begin (5 weken), maar ben wel al 1,5 kilo afgevallen. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen!
Bij de 1e was ik 30 kilo aangekomen Bij de 2e van te voren door hormoonbehandeling 14kilo aangekomen daarna in zwangerschap nog eens 15kilo. Gelukkig alles eraf gekregen. Uiteindelijk lichter geweest dan voordat ik 1e keer zwanger was. Nu 21 weken en 6.5 kg aangekomen. Was van te voren helaas al aangekomen door stoppen met roken en slecht eten toen we aan het verbouwen en klussen waren in nieuwe huis. Zit vooral op mijn kont en borsten en buik. Zodra ik zwanger ben groei ik gelijk. De eerste 3 maanden 4 cupmaten gegroeid. Hopelijk komt er niet te veel meer bij.
Ben tot de 16 a 17 w ongeveer zo 10 kg afgevallen. En vanaf 20w begin ik elke keer ietsjes aan te komen.
Nu met 37+3 in totaal 12 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap was ik bij dit termijn (iets ervoor eigenlijk, want was nu al bevallen) 16 kilo aangekomen.