Ben nu 15 weken en nog niets aangekomen. Ik heb erg overgewicht, dus heb met mezelf afgesproken te proberen het tot een kilo of 6 te beperken. Op het eind zal dat waarschijnlijk niet helemaal lukken, bij de oudste schommelde mijn gewicht ruim 3 kilo met het weer. Bij de oudste uiteindelijk een kilo of 10, bij de jongste een kilo of 8. Ivm mijn hoge startgewicht is dat redelijk netjes.
1e zwangerschap eerst -3 kg, daarna 12 kg aangekomen (41+1 bevallen) 2e zwangerschap niets afgevallen, tot nu toe zo'n 10 kg aangekomen (37 weken zwanger)
Ik zit nu op 26 weken en ben ongeveer 15 kilo aangekomen.. maar het zijn er dan ook 2.. Bij mn vorige zwangerschap ook 20+ kilo aangekomen..
1e zwangerschap 7 kg aangekomen nu 20 weken zwanger en nog niets aangekomen. Ben nu weer op mijn startgewicht.
1ste zwangerschap 16 kilo aangekomen bevallen met 39 weken en na 1 week weer op eigrn gewicht. Nu deze zwangerschap eerst 5 kilo afgevallen en ben nu 28 weken en 2 kilo aangekomen. Toevallig dacht ik gister ook om een topic te openen asngezien ik mijn wekelijkse zwangerschapsmail had gekregen en daarin stond dat je nu gemiddelt 10 kilo aan bent gekomen
Ben 35+2 weken zwanger en ben 3.3 kg afgevallen. Vooral na de 30 weken ging het snel met de kilo's. Eten is momenteel erg lastig. De verloskundige maakt zich geen zorgen.
Wat een verschillen! Zo zie je maar hé dat elk lichaam en elke zwangerschap zo anders is Ik zit nu op 10 kilo ongeveer. Waarvan ik er 7 al in de eerste 20 weken ben aangekomen. Ik denk met name vanwege misselijkheid en veel eten om van misselijkheid af te komen. Ben in ieder geval blij dat het iets minder snel is gegaan daarna. Volgens mij gaan er de komende weken nog wel 500 gram per week bijkomen dus ik zal rond de 15 in totaal eindigen, wat volgens mij prima is.
Nu 40 weken zwanger en 25kg aangekomen. :O vk maakt zich geen zorgen. Er zit ook veel vocht bij. Hopelijk ben ik de kilo's snel kwijt
Heb een gezond BMI van 22 en zit nu met 30 weken op +5,5 kilo. Ben er wel blij mee. Het eerste trimester ben ik wel 2 kilo afgevallen door misselijkheid, daarna kwam er dus 7,5 bij.
1e zwangerschap in totaal 16 kg aangekomen. Nu 26+ weken en zit nu op 9 kg... Ben benieuwd wat eindstand wordt
Hier 15 weken en 5 dagen en ongeveer 7 kilo aangekomen. Valt me zo enorm tegen! Ben niks afgevallen tijdens de zwangerschap, ook niet tijdens de eerste maanden toen ik misselijk was. Voor mijn gevoel eet ik helemaal niet zo veel en best gezond, maar ik kom toch echt elke week wat aan. Gelukkig nog wel een gezond BMI.
29.3 weken zwanger en nog steeds -6kg afgevallen. In de eerste 12 weken -9kg afgevallen, en sindsdien dus nog maar 3kg aangekomen, maar er is nog steeds -6kg vanaf Ik schommel de afgelopen paar weken, dan val ik weer een kg af en dan zit het er weer bij etc. (en nee, ik doe niet aan een dieet op het moment)
1e totaal 40kg aangekomen🙈 2e totaal 20kg aangekomen Nu 24 ver en rond de 10kg aangekomen.......hoop dat er niet al teveel meer bij gaat komen!
Nu ongeveer 1 kilo aangekomen, dat zou echt wel wat meer mogen zijn omdat ik nu nog steeds ondergewicht heb. Ik ben niet meer misselijk maar ik heb gewoon niet zoveel zin in eten. Vorige zwangerschap ging het veel sneller, toen bleef ik maar eten. Uiteindelijk ben ik toen 14 kilo aangekomen, dat was er daarna zo weer af.
Nu ruim 36 weken zwanger en maar 5 of 6 kg aangekomen 😊 Eerste zwangerschap ruim 20 kg aangekomen.