18 weken, 6 kg. In het begin kwamen de meeste kilo's. Voor ik zwanger was sportte ik dagelijks en woog ik alles wat ik at af. Toen begon mijn gigantische eetlust en vermoeidheid (veel minder sporten) dus de meeste kilo's zijn daarvan gok ik
Nog steeds +5kg. Ik ben benieuwd of ik onder de 10kg kan blijven èn de kleine spruit goed blijft groeien.
Ik ben in 1 dag ineens 2 kg afgevallen, iemand een idee hoe dat kan? Ik hoop niet dat de vliezen zijn gebroken zonder dat ik dat gemerkt heb, maar dat lijkt mij sterk... Ik heb niet minder gegeten ofzo of veel meer bewogen..
Kimmy89 ik viel ook af net voor de geboorte van mijn zoontje, weet niet hoe dat kan, maar heb het wel vaker gehoord.
10 kilo bij 26 weken 😄 Bij beide zwangerschappen 17 kilo totaal aangekomen.. dus denk dat ik dat dit keer ook weer makkelijk zal halen. Zolang het er ook elke keer weer makkelijk afgaat, vind ik het geen probleem!
Tussenstand is nu 8 kg bij 27 weken. . Ben heel tevreden, vorige keer 24 kg aangekomen dus dat ga ik dit keer niet redden gelukkig