Ik was vorige week met 31 weken 12,5 kilo aangekomen, maar nu ineens met 32 weken nog maar 12 kilo... ineens een halve kilo afgevallen dus.. raar. Misschien dat er ook wat vocht bij zat dan vorige week met het warme weer.
Morgen 23 weken en sta nog op -1.3 kilo.. Eet voldoende maar kom bijna niet aan, groei verder wel goed! Heb een eetmonstertje in m'n buik denk ik
Ik moet zo lachen om mezelf in deze topic. Was zo blij dat ik zo weinig was aangekomen tot 30 weken. Dat is nu wl anders......
35 weken, + 12 kg. Ik hoop dat het niet heel veel meer wordt de laatste weken maar ik vrees dat het nog wel wat gaat oplopen...
Donderdag weer wegen, zit rond de 9. Bij mijn eerste zoon op dit termijn 16,5 kg aangekomen. Ben wel blij dat dat nu niet zo is 😝
Rond 28 weken was ik 11kg bijgekomen, dan kreeg ik de diagnose zwangerschapsdiabetes en sindsdien volg ik streng dieet waardoor ik 4 kg ben afgevallen. Nu op 34 weken dus 7kg bijgekomen
ga nu de 39e week in en zit op 18 kg! maar voelt als 25 door bekkeninstabiliteit heb ik totaal geen beweging en groei ik, daarnaast een mega buik en hou veel vocht vast, vond die 18 kg nog wel netjes... ik maak me er niet zo druk om , want het gaat er wel weer af en zo niet dan niet... ook dat overleef ik wel weer ...
Vandaag eindelijk +1 ipv -5. Aankomen is hier normaal geen probleem (eerder afvallen) maar als ik zwanger ben komt het een of andere reden maar nouwelijks bij.
Netto (eerst afgevallen door spugen) + 2 kilo nu met 17 weken. En die ommekeer is van de laatste 3/4 weken.