Wauw, netjes allemaal. Als ik zwanger ben eet ik brood (normaal niet) en ik kom daar enorm van aan en zit nu al op 20 kilo!!
Vandaag gewogen. 20 weken en zit weer op mijn startgewicht. Blijkbaar 2 kilo afgevallen de afgelopen weken. VK vond het gelukkig niet erg, zolang ik mij goed voel en de baby groeit lekker.
Vandaag gewogen bij de gyn, 3,5 kilo zit er inmiddels toch echt aan. Benieuwd waar dit eindigt maar komt vast in orde - bijna 25w
Ik ben nu 15+2 weken zwanger en 4,4 kilo aangekomen... morgen controle bij de gyn, hoop dat deze mij een beetje geruststeld. Ik vind het namelijk best wel veel!
Nu 3 kg Weet iemand wat ongeveer gemiddeld is voor 20 weken? Bij mijn zoontje was ik 20 kg aangekomen, maar geen idee wat ik toen halverwege was aangekomen..
Op babyopkomst.nl kun je je lengte en gewicht van voor de zwangerschap invullen en zie je wat gemiddeld is voor jouw bmi om aan te komen me1989 Ik ben vandaag 37 weken zwanger en 12.5 kg aangekomen (met 171 cm lang en 63 kg als startgewicht).
haha Ik had een bmi van 21.5 en dan was met 20 weken een toename van 4.8 kg gemiddeld (tussen de 4 en 5.7). Misschien dat je zo een beetje een idee hebt? Maar het ligt dus helemaal aan je bmi (en of je vocht etc vasthoudt, dus het is puur een richtlijn). Voor mij wel heel fijn want ik was ook bang om teveel aan te komen. Met 37 weken is voor mij +12.3 gemiddeld, en ik zit nu aan +12.5, vind ik prima
Ik ben nu 20 weken en al ongeveer 20 kg!!! bijgekomen. Ik zie zo op tegen de weegmomenten en vraag me echt af waar dit gaat eindigen. Vanaf het moment dat ik zwanger was vliegen de kilo's eraan ondanks dat ik helemaal niet teveel eet. Terwijl ik voor de zwangerschap best een zoetekauw was, heb ik daar nu helemaal geen zin in. Koekjes, chocolade enz.. eet ik dus amper. Enkel de gewone maaltijden en zelfs dan zijn mijn porties kleiner omdat ik gewoon zoveel niet meer op krijg... Ik hou wel enorm veel vocht vast, dus ik hoop dat die extra kilo's ook echt daardoor komen en er na de zwangerschap ook makkelijk af gaan.