Ik ben nu 3.5 kilo aangekomen met 17 weken. Tot de 14 weken was ik amper aangekomen en nu begint het wel te komen. Hopelijk kom ik geen 30 kilo aan.. dan ben ik echt top zwaar. Ik hoop max 12 a 15 haha
Voor de zwangerschap woog ik 58,5 kg met 1.70 m. Ondertussen weeg ik nog maar 55,3 kg. Begin me wel zorgen te maken, ook al weet ik dat iedere zwangerschap anders verloopt (ook qua gewicht).. Heb het idee dat ik ondertussen wat zwaarder had moeten zijn i.p.v. lichter. Kan dit kwaad voor mijn baby'tje?
Voor mn zwangerschap zat ik rond de 74/75 kilo met een lengte van 1.76. Zit nu met bijna 29 weken op 79,9. Ongeveer 5 tot 6 kilo aangekomen dus.
Ik was het eerste trimester ook afgevallen, want ik kon niks binnen houden. Inmiddels zit er 20 kilo bij ten opzichte van mn start gewicht.. Dus is dat weer goed gekomen Zolang je niet blijft afvallen gedurende je gehele zwangerschap en je verloskundige of arts zich geen zorgen maakt, moet jij dat ook niet doen! Die babies zorgen meestal wel dat ze krijgen wat ze nodig hebben
Dankjewel voor je geruststellende berichtje! Maak me soms zo ongerust of alles wel goed gaat daarbinnen..
Snap ik helemaal, blijft ook spannend natuurlijk Mocht je je zorgen blijven maken, overleg dan even met je vk, maar zolang zij geen zorgen uiten zal het wel goed gaan. Kilo's komen er vanzelf weer bij Hopelijk heb je een heel voorspoedige zwangerschap!