34 weken en 5 kg aangekomen (wel de eerste 8 weken non stop overgeven dus daardoor zal het enigszins beperkt zijn )
Was in t begin een kilo afgevallen en ondertussen 3Kg aangekomen.... Ben nu 28w5 en vanaf start gewicht dus maar 2 kg aangekomen!;D (ik ben trots! Vorige zwangerschap in totaal 30kg aangekomen dus doe t nu een stuk beter)
24 weken en 7 kilo aangekomen.. Vond het nog meevallen totdat ik hier keek :O Schaam me dood!!! Toch maar beter op gaan letten..
Vandaag 31 weken de weegschaal geeft al 3 weken lang hetzelfde gewicht aan... Is dit niet gek? Ben nu vanaf het begin van de zwangerschap 3,5kg aangekomen
Dat valt echt reuze mee hoor, niks om je voor te schamen. Denk dat er genoeg vrouwen zijn die meer zijn aangekomen, alleen die zie je hier minder snel reageren.
Uh jaa! De laatste keer dat ik me gewogen heb was rond de 20 weken en toen was ik al 15 kilo aangekomen! Bij de verloskundige hoef ik mij niet te wegen ivm een depressie. Dus weet niet hoeveel het inmiddels is en wil het ook niet weten! Bij de eerste was ik 15 kilo aangekomen, bij de 2e bijna 30!! kilo... Gelukkig was het er wel weer allemaal afgegaan...
Eerste zwangerschap 11 kg aangekomen Daarna 18 kilo afgevallen (misschien zelfs iets meer) Tot de tweede zwangerschap 2 kilo bijgekomen Tweede zwangerschap 16 kilo bijgekomen (zat dus bij 40 weken weer op hetzelfde gewicht) Daarna 16 kilo afgevallen En omndertussen denk ik weer zo'n 10 kilo aangekomen. Dus ik moet weer eens gaan letten op mn gewicht. Alles bij elkaar nooit boven de 70 kilo gezeten
21 weken 6kg aangekomen en dat met de eerste 17 weken niet kunnen eten... 😯 Madame is wel wat zwaarder en langer dus hopen dat dat het is 😁
Nu met 28.5 ben ik z'n 12 kilo aangekomen......week 6 tot 10 veel overgegeven. Van mijn dochter was ik z'n 30 kilo aangekomen op het laatst....hield erg veel vocht vast.
Ik ben vandaag 20 weken en ben 4,5 kg aangekomen. Prima zo! Wel een beetje gaan opletten, want die paaseitjes zijn eel erug lekker!