-0,5 kg met 9 weken, maar dat.krijg je ervan als je de hele dag misselijk bent en elke dag een keer moet spugen het komt we vanzelf wel weer aan als de weken verstrijken.
Na een vrij pittig weekend met uit eten en een bruiloft was het vanmorgen +6 met 20 weken. Ergens vind ik het wel veel. Ik ga voorlopig goed opletten met wat ik eet. Het lastigste vind ik het weekend eerlijk gezegd. Door de week gaat het meestal goed om niet te snoepen enzo, maar in het weekend kost het me iets meer moeite. Ben begonnen op ongeveer 109 kilo met 1m80.
Bijna 40 wk en plus 20kg 😶😶 bij de eerste 2 en stuk hoger start gewicht en maar 8kg bijgekomen. Ach ja, ik ga tot de bevalling niet meer op de weegschaal staan ik ben vanaf nu in ontkenning😂😂
Ik nu 30 weken zwanger en tot nu 2 kilo aangekomen. Ik snap er niet zo heel veel meer van. Wel veel periodes gehad van spugen, ziek zijn, geen eetlust hebben maar nu toch wel weer. Misschien dat de kleine meid alles tot zich neemt haha. Bij mijn zoontje was ik nu toch echt al een dikke 10 kilo aangekomen
23 weken en +7... laatste week wel niet meer bijgekomen dus hopelijk blijven we nu een aantal weken steken op +7 :-D *wishful thinking*
vandaag 17 weken precies en al 4,5 bijgekomen . Ben niet als lichtgewicht gestart dus hoop niet dat het al teveel op gaat lopen
Ben nu 40+2 en bijna 13 kg aangekomen. Startgewicht was 54. De laatste weken (sinds ik met verlof ben) is het wel wat sneller gegaan 😅
Een halve kilo erbij in 5 weken, gek weinig, maar ben wel ziek geweest en beeb zit ongeveer in m'n maag. Totaal +8 bij 29 weken.
Heb nu een bmi van 22,23 en dus gezond, hiervoor ook een gezond bmi. ik mag vrijdag weer naar de gynaecoloog, zal het eens navragen. Tot nu toe heeft ze er niets over gezegd.
Oh haha, zo herkenbaar. Bij de eerste voor de laatste keer gewogen toen ik 79,8 op de teller zag staan (kwam van 59) en vertikte het om daarna er nog op te gaan staan. ik zeg ook maar dat ik tijdens de eerste zwangerschap 20+ ben aangekomen
35 weken en nu 19kg. Ik startte overigens met gezond gewicht, maar ben snel gestopt met sporten omdat dit niet meer wou. Had er eerst veel moeite mee, maar laat het nu maar vieren. Kan er toch vrij weinig meer aan doen en hopelijk ben ik na de bevalling al wat nodige kilo's kwijt.
Bijna 26 weken en 5,5 kilo. Beetje hetzelfde als mijn vorige zwangerschap, toen kwam ik aan het einde heel hard aan door het vocht en veel vruchtwater, bevallen met 41+3. Na een week onder startgewicht. Hopelijk nu ook weer...