20 weken zwanger en bijna 5 kilo nu. Vorige zwangerschap 13 aangekomen. Maar volgens vk mag ik zeker 15-18 kilo aankomen...pfff 😂
Nu op het laatst nog maar +/- 10 kilo aangekomen. Had gedacht dat de kilo's er ook nu weer op het laatst aan zouden vliegen, maar het lijkt hier een beetje bij te blijven...
Bij de laatste controle (22w+3dgn) 3 kilo. Moet zeggen normaal wel direct ochtend controle en nu nét na etenstijd, maar ik vond het nog reuze meevallen. 15 maart weer heen!
Ben nu 4,5 kg aangekomen en hoop vooral dat er wat aan blijft zitten. Vooral aan mn benen enzo mag wel wat blijven zitten
Ik zit inmiddels op +4 kg en nu bijna 22 weken zwanger. Hoop dat het zo gestaag blijft gaan, maar bij zoontje ging het de laatste weken opeens nog super hard en kwam toen in totaal toch 20kg aan, die ik er helaas voor deze zwangerschap ook niet allemaal af heb gekregen (zaten er nog 10 aan).
16.1 Week zwanger en -10 kg hierzo... kon de 10 kilo's van de vorige zwangerschap niet kwijt, nou moedernatuur werkt hier in het voordeel haha