wauw, zo weinig als iedereen aankomt. Ik ben gewoon 20 kilo aangekomen bij zwangerschap nr 1 en nu weer. Maar gelukkig is het er op 5 kilo na ( 22 feb bevallen) alweer af.
18 weken zwanger vd 2e en nu 4 kilo aangekomen. Bij de eerste was ik 20 kilo aangekomen maar dat ging er ook heel snel weer af.
Ik ben nu 18 weken en ongeveer 2kg aangekomen.. En ondanks dat ik weet dat het normaal is, voelt het slecht!
36.3 en nu 23 aangekomen... Het staat al een paar weken stil. Dit is totaal anders dan mijn vorige zwangerschap, toen kwam ik tot 26 weken niets aan en de laatste weken opeens heel rap 10 kilo. Die ik toen 1 week na de bevalling ook al gelijk kwijt was. Voor de 23 kilo van nu maak ik me ook niet zo heel veel zorgen, er zit veel vocht.
Ik schaam me er bijna voor (bijna he, nog niet helemaal haha) om te moeten zeggen dat er al 15 kilo bij zit (bijna 31 weken). Ben benieuwd waar ik op zal eindigen..
Ik ben ongeveer 5 kilo aangekomen, ik was de eerste 3 maand bijna 10 kilo afgevallen omdat ik erg ziek was. . Zwanger van 1e kindje, 29+4 week♡♡
Kilo of 11. Ongeveer hetzelfde als bij mijn eerste zs. Toen was ik binnen een paar weken 5 kilo lichter dan voor de zs. Als dit hetzelfde gaat dan ben ik na 2 zs 10 kilo lichter.
Bijna 35 weken en nog steeds 9 kilo, sta nu al 4 of 5 weken stil Qua aankomen terwijl ik me van mijn eerste zwangerschap herinner dat het op het einde juist het snelst ging.
week 26+2 tot nu toe 4Kg zwaarder geworden. Tot week 20 heeft zich bij mij niets veranderd in het gewicht, ik viel zelfs af maar nu komen de kilootjes er hard bij