34.5 week en 13 kilo aangekomen. Ik hou volgens mij niet heel veel vocht vast😂 bij mijn vorige zwangerschappen was het er ook niet in een week af, nog niet in een paar maanden whaha
18 weken en 0.8 kilo aangekomen. Ben er erg blij mee omdat ik een veel te hoog bmi heb en dus maar maximaal 5 tot 9 kilo aan zou mogen komen.
Bijna 26 weken en 12 kilo erbij. Bij de vorige 2 ging het ook zo hard, hopelijk gaat het er straks ook net zo hard weer vanaf...
Morgen 14 weken. 2 kilo erbij. Nu 74,5 kilo en lengte 1.78.. Hopelijk gaat het niet zo hard als de vorige x...
Met 25 weken, 7,5 kg erbij. Maar had een bmi net tegen de ondergrens aan, dus hoop dat er wat blijft zitten
18+6 en -1 kg, ik weet niet wat ik er van vind. Heb geen super laag bmi maar ook zeker geen hoge dus ik had inmiddels al wel een paar kilo aangekomen mogen zijn.
29 weken & 6kg. Ik draag een heel gemiddelde baby (p50) & pas nog in al mijn pre-zwangerschap low-waist broeken, dus ik klaag zeker niet. Als er nu nog een halve kg per week bij komt, dan eindig ik rond de +12kg bij een voldragen zwangerschap. Ik had een bmi van 22, dus dat lijkt me wel ok.
14 weken en nog geen gewichtstoename, maar ben ook flink misselijk geweest. Vorige zwangerschap 10 kilo aangekomen.
Bijna 18 weken zwanger en 0 kilo aangekomen. Heb een BMI van 18.3... Verloskundige zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar ergens voelt t wel vreemd dat er nog geen grammetje aan zit.
+7 kilo op ruim 25 weken. Start BMI was 19. Bij de eerste bijna 14 kilo aangekomen maar was ik na 1,5 maand helemaal kwijt. En een jaar later zat ik 4 kilo onder mijn startgewicht ooit (stress, baby;s haha)
Tweede zwangerschap, nu 37+3 weken en 9 kg aangekomen. Heel blij mee. Vorige zwangerschap 30 kg aangekomen. Maar toen begon ik wel een stuk lichter, toen begon ik op 56 kg en nu begon ik op 69 kg. Vergeleken met de vorige zwangerschap weeg ik nu 8 kg lichter. Ik ben benieuwd hoeveel er na de bevalling straks af is. M'n streven is om uiteindelijk rond de 62 kg uit te komen.