Ja gelukkig wel, maar mijn start bmi was ook wat hoog hoor . Dus mag eigenlijk ook maximaal 9 aankomen ofzo.
ohhh wauuuuw ongelofelijk waar laat je het?!?! Ik al +8 aangekomen en eet 2 crackers, 3 broodjes, 1 a 2 fruit, groot bord avondeten. En af en toe kom soep tussendoor of wat lekkers of nog wat komkommer/tomaatjes/noten enz. Verder drink ik vooral water, 2/3 koffie met melk, 2 grote koppen thee en 1 blikje cola per dag. Life is unfair..whahaha! Ik wil die genen ook!
Nu al 23 kilo erbij, heb me er maar bij neergelegd! Nog een weekje (hopelijk) en dan gaat het afvallen weer beginnen! Ik probeer in december weer op mijn streefgewicht te zitten!
BMI van 20 voor m'n zwangeschap. Nu al +5,5 met morgen 16 weken Ben bij het begin enorm rap aangekomen en sta nu ineens al bijna 3 weken stil
Vanochtend even gewogen. Maandag 36 weken en ben nu 16 Kg aangekomen. Ik gok dat zeker 4 kg extra vocht vast hou. Benen, voeten en handen staan enorm op spanning. Kleine man ligt overigens 2,5 week voor op groei. Dus Kan zich elk moment melden.
Bijna 36 weken, bijna 11 kilo. (Start 177 en 59 kilo bmi 19, ik vind dit relevant om te melden want het komt anders zo verrekenend over: dan zijn er mensen die 16 kilo aankomen die denken dat het veel is terwijl dat vanuit start juist gezond is en was)
Nu +2kg met 19w. Heel verschil met de andere twee kids; daar zat ik nu al rond de +6. Uiteindelijk daar ongeveer 20kg aangekomen dus hopelijk wordt dat nu iets minder. Viel niet mee om dat er af te krijgen .
Nu ongeveer tien kilo met 23 weken. Bij mijn eerste was ik 8 kilo aangekomen en bij mijn tweede ruim 20. Bij allebei weer op mijn normale gewicht gekomen zonder dieet . Bij mijn tweede duurde het langer voor mijn heupen weer dezelfde omvang ongeveer hadden als ervoor (niet gemeten hoor, maar merkte het aan hoe kleding zat ), dat had echt puur met mijn botten te maken die wijder stonden.