Voor zwangerschap: 69.0 kg bij 1.64m Nu (inclusief 2 hele dikke vochtvasthoudende benen van lies tot kleine teen..) 89.3.... Vorige zwangerschap was ik 21kg aangekomen en 20 kwijt geraakt. Nu hoop ik hier na de bevalling terug te komen op 65kg, wat past bij mijn lengte en ik eigenlijk voor de zwangerschappen altijd gewogen heb
Ik stond toevallig eergisteren op de weegschaal. Nog steeds -1 kilo als voor de zwangerschap. Ik heb wel overgewicht dus daar zal het wel mee te maken hebben maar dit was toch wel een kleine opluchting
Heel herkenbaar! En het ergste is nog die 2 sneetjes brood is eigenlijk helemaal niet veel! Hoewel het bij mij nu al 8 weken stabiel is. Verwacht ik straks ook snel aan te komen.
Ik was met ruim 35 weken 20 kilo aangekomen en de week erop was ik ineens weer 2 kilo lichter. Waarschijnlijk stond de weegschaal bij de vk niet goed. Ik zit nog steeds op +18 kilo nu. Morgen ben ik 38 weken.
Hier intussen precies op start gewicht van 73 kg. Was 4kg (woog toen 69kg) kwijt tot week 12, nu komt het er langzaam weer bij. Ben 73 kg nu bij een lengte van 1m70.
5 kilo in 20 weken. Geen idee of dit veel is? Voor mijn gevoel zit het meeste wel bij mn buik/heupen.
Morgen 29 weken en 3 kilo aangekomen ten op zichte van mijn startgewicht. Ben wel eerst afgevallen door het vele spugen en nu kom ik langzaam aan steeds een beetje aan. Vorige keer belande ik op +20 kilo hoop dat het nu wat minder blijft.
Gisteren 30 weken en 11,7 kilo erbij. Hoop rond de 16 in totaal aan te komen.. Althans niet meer dan dat.
Ik nu 4,7 kg bij 19 weken.. Dus volgens mij heel normaal? Wel bizar hoor, want ik heb echt nog maar een inimini buikje en de rest van mijn lijf lijkt ook niet enorm gegroeid te zijn. Alleen mn borsten ruim een cupmaat. Vermoed dus toch vooral op mn billen en benen, maar ook daar geen kledingmaat ofzo.
39 weken en +20kg. Schommelt de laatste dagen een beetje door vocht vasthouden. Mijn voeten zijn echt mega. Ik begon op een BMI van ongeveer 33, (met lengte 1.80m)
Niet te druk maken hoor Hier bij de erste 27 kg aangekomen, de 2e 25 en nu bij deze 3e zit ik ook alweer op 20+ Tot nu toe is het er bijna allemaal afgegaan, bij de 2e is er 5 kg blijven plakken, voor mij geen ramp want ik was heeel dun
Bij mijn eerste 25 kilo... helaas maar 10 eraf gekregen.. Nu 18 weken zwanger en ongeveer 1.5./2 kilo erbij!