Oh nee hoor, zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Ik vind het nog wel meevallen en zit er ook totaal niet mee. Ik bedoelde het meer als een grapje (zelfspot vind ik grappig) omdat ik me nogal opgeblazen voel, that's it
Met 29 weken zat ik op +10 kg. Ik startte met een BMI van 29,5. De verloskundigen maken zich geen zorgen, dus dan doe ik dat ook niet
Ter aanvulling: ik vind mijn lichaamsveranderingen zo richting het einde vd zwangerschap echt afschuwelijk en ik merk wel dat ik wat meer rust heb nu ik me niet meer ook nog elke week weeg. Ik eet voldoende en gezond, de baby doet het prima en dat is helemaal goed, het belangrijkste natuurlijk. maar voor de rest kan ik niet wachten mijn lichaam weer terug te hebben
Ik tot nu toe +3 kg met 20 weken zwangerschap (BMI 18,7 bij de start). In het begin had ik veel moeite met het avondeten, inmiddels eet ik een groot bord vol haha! Grappig om te zien hoe dit bij iedereen anders is, zo zie je maar, vergelijken heeft weinig zin.
36 weken en 3 kilo aangekomen. Erg blij mee omdat ik begon met een veel te hoge bmi. Mocht dan ook maar 5 tot 9 kilo aankomen dus de vk is dik tevreden
schrok jij er ook zo van? Ik stond vandaag op de weegschaal en ben 10.5 kilo aangekomen met 25 weken. Eerlijk gezegd lachte ik als een boer met kiespijn.
Gelukkig schrok je er niet heel erg van! 35 kilo blijkbaar had je het nodig, althans dat denk ik dan zelf de hele tijd. Mijn buik vind ik juist heel bescheiden, ik vraag me daardoor ook echt af waar het dan allemaal zit haha.
Misschien een hoop vruchtwater? Ik verloor trouwens de eerste tien kilo al tijdens de bevalling/in de kraamweek dus maak je geen zorgen hoor!
Ja ik denk het. ach het is zoals het is. Stiekem ben ik wel ''blij'' te lezen dat ik dus niet de enige ben hihi. Wow dat vloog er bij jou dan echt vanaf zeg! Hopelijk gebeurd dat nu dan weer.
Ik heb mezelf nog steeds niet gewogen, dus heb werkelijk geen idee. Maar denk maar heel weinig, want pas haast alles nog..