Ik schommel van dag tot dag. 18+3 en 3.2kg aangekomen. In drie dagen weer 0.5kg verloren. Heel apart. Hoop max 4kg aan te komen op 20 weken, daarna moet ik nog de helft.
Ik ben nu bijna 20weken en ben nog maar 3,5 kilo aangekomen maar optisch zicht is wel meer hoor hihihi
32+2 en op dit moment -4kg. In de eerste 6 weken ben ik 7kg afgevallen en daarvan zijn er nu weer 3 bij.
Nu 18 weken en 3.5 kg aangekomen, hopelijk met 20 weken 4 kg.. Bij de eerste 24 kg aangekomen dus dit keer doe ik er alles voor om daar niet in de buurt van te komen.
Phoe weet het niet meer precies, maar denk al wel een kilo of 12.. was volledig mijn eigen schuld hoor.. ik heb toen aan al mijn vreetbuien toegegeven. Had toen alleen maar zin in frikandellen haha dit keer meer zin in meloen en ananas gelukkig
Tweede trimester kan het ineens hard gaan, dat is ook volledig volgens het boekje dan, als ik het goed heb 1e trimester 25%, tweede trimester 50% en derde trimester weer 25%
Vorige zwangerschappen 15 en 17 kilo aangekomen. Nu staat de teller op 3,5 bij 36 weken zwangerschap. Dat heeft vooral te maken met mijn zwangerschapsdiabetes. Ik let erg op wat ik eet.
ik ben nu 16 weken in verwachting van een tweeling en 6 kilo aangekomen, vind ik best pittig vooral omdat ik een maagverkleining heb, maar kan me er niet te druk om maken ben er juist blij mee, want was juist bang dat me kleintjes tekorten zouden krijgen omdat bij een maagverkleining het eten in de darmen voor de helft maar opgenomen wordt.