Ja is zo, maar de weegschaal geeft gewoon de waarheid aan.... ach ja, ik kan er niet veel aan doen. Ik eet best gezond, maar bewegen is moeilijk ivm toenemende bekkenpijn. 10 min lopen is echt de max op dit moment. Samen met nu langzame stofwisseling heeft veel kilo's als resultaat.
Door te wegen kunnen ze snel zwangerschap suiker en zwangerschapsvergiftiging ontdekken! Ik zie er ook altijd tegen op maar ben altijd achteraf erg blij geweest dat ze het goed in de gaten hielden
Van de week op de weegschaal gestaan, schrok me kapot woog 99.1 hoogste in mijn leven ooit. Hoeveel ik precies ben aan gekomen weet ik niet, ik gok 15 a 17 kilo toch wel.. en ik dacht nog wel dat het mee viel want pas al mijn kleren nog grr
Voor mezelf houd ik het ook wel bij, maar van de vk hoefde ik vorige week met controle niet te wegen. Mij maakt het niet uit trouwens, maar sommige dames zien er zo ontzettend tegenop om wat voor reden dan ook dat ze wel moeten weten dat ze wel mogen weigeren.
32 weken en +5kg Ik sta de laatste weken stil, weinig trek, maar de baby groeit goed, dus blijkbaar eet die mij gewoon een beetje op. Ben benieuwd hoeveel er nog bijkomt...
Momenteel nog -2 Vorige zwangerschap iets van 25 kilo. Ik hoop echt, en ga er vanuit dat het dit keer niet zo veel wordt
Ik was met 19 weken +7,5 en met 25 +10 Nu met 27 +9..... Ik doe niet echt iets anders maar van 8 tm 22 weken ofzo had ik gewoon heeeel erg veel honger de hele dag door (ook snachts als ik wakker werd heb ik regelmatig boterhammen of yoghurt gegeten omdat ik anders niet kon slapen). Kreeg toen wel een standje van de vk dat ze vond dat het wel hard ging. Maar vandaag opeens een kilo eraf? Ik doe niet echt anders ofzo, maar heb weer evenveel trek als voor de zwangerschap, dus ik eet een stuk minder dan een paar weken geleden.
Nu 33+5 weken en nog steeds +5kg. Sta nu al ruim een maand stil, heb last van maagzuur en minder trek. Straks weeg ik na m'n bevalling minder dan ik de laatste 20 jr heb gewogen...
Dit keer geëindigd op +16kg, vandaag op de weegschaal eens zien hoeveel eraf is,en over een aantal weken weer langzaam beginnen met sporten