Inmiddels + 7 kg Edit: als de komende weken nog een kilo per week wordt, dan eindig ik weer op +17. Hoop stiekem dit keer op ietsje minder, maar goed, wellicht borstvoedden we het erna weer er af.
Bij de controle afgelopen dinsdag met 36.2 zat ik op een totaal van +12.9kg. Ik zit nu precies tussen de twee totale aangekomen gewichten in van bij de oudste twee.
6,5 met 25 weken! Wel fijn dat ze nog even vertelde dat er 500 gram per week bij gaat komen. Vorige zwangerschap 18 kilo erbij gekomen en uiteindelijk 10 kilo eraf kunnen krijgen. Ben 1,57 dus het is allemaal niet fraai. Hierna flink aan de bak.
Tot 17 weken niets Met 23 weken + 3,5 Met 27 weken +5 29.4 weken en +6 Heel erg netjes vind ik zelf. Woog bij bevalling van eerste kindje met 37.1 +11 dus ga er vanuit dat ik daar ongeveer nu weer op uitkom. Eet zo gezond mogelijk maar gun mezelf ook bewust wel eens iets lekkers!
Ik merk dat mijn stappenteller en kleine wandelingen verdeeld over de dag mij deze keer goed helpen (hielp ook goed met afvallen afgelopen jaar), plus wat lekkers toestaan maar niet elke zoveel dagen een bak brownies zoals mijn vorige zwangerschap. Zit nu op +3 kilo met 21 weken. Ik hoop deze keer te eindigen op +9, maar aan t einde van mijn vorige zwangerschap waren wandelingen ook niet meer te doen dus ik zie het wel. Vorige keer was t er, na de bevalling, ook met wat moeite redelijk snel weer af.
Bij mijn laatste zwangerschap 18 kilo afgevallen en kreeg ook speciale nutrilon flesjes voeding.....dit ivm maagverkleining....Ik was ruim 24 kilo lichter na de geboorte dan net voor de zwangerschap (maar dat kon ik nog hebben hoor ) hopen dat het nu beter gaat want mijn bmi is nu goed en zal dan te licht worden......