Vandaag 35 weken en precies 15 kilo aangekomen. Het gaat ineens weer snel of dat komt omdat ik met verlof ben sinds vorige week.. geen idee! Maar als het zo doorgaat tik ik alsnog de 20 kilo weer aan
38.2 vandaag en er staat een totaal van +15.6kg op de teller, officieel het meeste wat ik in drie zwangerschappen nu ben aangekomen en we moeten nog 2 weekjes ongeveer
36+5 weken en nog steeds +5 kg. Sta nu 10 weken stil, op zich fijn, maar een beetje reserves voor borstvoeding lijkt me ook wel fijn. Bij mijn vorige zwangerschap totaal +8 kg, maar na borstvoeding een jaar later -3,5 tov startgewicht en daarmee nu de zwangerschap in gegaan.
Nu 32 weken en +7. Bij m'n zoontje was t +11,5 bij 37 weken. Verwacht dat t zo om en nabij zelfde wordt. Eet normaal en snoep op z'n tijd hahs. Was vorige keer op 2 kilo na alles binnen maand kwijt dus heb ook geen zorg over m'n gewicht.
Met 30 weken +10. Dat is hetzelfde als met 25 weken, was tussendoor even een kilootje minder. Net voor mn werk twee weken in een hotel geslapen en elke dag omelet en wafels met slagroom en een bord fruit als ontbijt , dus ben wel tevreden dat de schade zo meevalt
Ik ben nou 11 weken en ben al 3,4kg aangekomen.. ik vind het best veel, aangezien ik niet veel kan eten omdat ik zo misselijk ben