38,4weken en 14,5 kilo. Sta al weken stil op dat gewicht en ging in het begin heel hard dus was bang dat je me weg zou kunnen rollen.
Pff. Bij de vorige zwangerschap 24 kilo aangekomen. ieder pondje... Ik hoop van harte dat ik deze keer de schade kan beperken, want ik zit nog maar 10 kilo onder de eindstand van de vorige keer.
Ik ben vorige week (bij 34 weken nog wat dagen) gewogen bij de cardioloog. Zowaar ben ik 5 kg aangekomen. Digitale weegschaal zei 61.4 - zo zwaar ben ik nog nooit geweest. Ben benieuwd wat daarvan baby/vruchtwater/placenta is en wat van mijzelf.. Ik eet niet extreem of meer dan gewoon. Maar heb een flinke buik, dus...
Dat is voor jouw termijn echt heel netjes! De vorige zwangerschap was ik met 34 wk al 12 kg aangekomen, en dat was gewoon gemiddeld.
Dat is echt heel weinig hoor! Krijg t idee dat je het veel vind? Met een start gewicht van 56 zou het heel normaal zijn als je eindige +15
Daar ik bij mijn vorige zwangerschap alleen afviel (geen gram aangekomen, en eindigde enkele dagen na mijn zwangerschap op minder dan 48 kg), is tot zover 5 kg erbij heel wat...
Ben bij mijn vorige zwangerschap alleen afgevallen. Ging van 56 kg voor de zwangerschap naar 48 kg tijdens het borstvoeding geven. Dat voelde en was niet prettig en gezond.
Geen idee. Heb geen ervaring met aankomen tijdens een zwangerschap. Zie ook mijn eerder geplaatste gequote berichten.