hoi meiden hier ook even mijn reaktie ben van daag precies 19 weken en ben ongeveer 5 kilo aangekomen het schommelt nog wel eens de een met de andere dag ik was bang dat dit erg veel was maar als ik jullie zo lees zit ik behoorlijk op de gemiddelde lijn ach ja daarna oko maar eens sonja gaan lezen hahahha xx tineke
hoi meiden hier ook even mijn reaktie ben van daag precies 19 weken en ben ongeveer 5 kilo aangekomen het schommelt nog wel eens de een met de andere dag ik was bang dat dit erg veel was maar als ik jullie zo lees zit ik behoorlijk op de gemiddelde lijn ach ja daarna oko maar eens sonja gaan lezen hahahha xx tineke
Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en in totaal 3,5 kg aangekomen.. Ik vind het wel veel hoor.. maar ja, de vk zei dat je de totale zwangerschap zo'n 12 kg mag aankomen (gemiddeld).. Nou als ik elke 15 weken 3,5 kg aankom.. dan zit ik toch gemiddeld goed? Liever niet natuurlijk, maar onvermijdelijk.. de beeb groeit ook en je slaat wat reserves op.. Ben best slank (1.73/ 59 kg).. Hoop ook echt op dat het er daarna allemaal weer af gaat en ik géén strepen over houdt ofzo.. Ik ben écht bang daarvoor! :S
Ik zit nu op ruim 11 weken en ben nog niets aangekomen vanaf het moment dat ik ben gaan wegen. Toen was ik al zwanger (zeg 8 weken). Ik eet wel als een paard (voor zw als muis) en ik (en anderen) zie het ook aan mn buikje. Misschien één kilo? Ik eet wat ik wil, maar probeer wel zo gezond mogelijk te eten en dat is wel moeilijk wat ik heb zo veel trek in vet eten (patat, mayo, meer patat, ...)
Bij mijn eerste zwangerschap woog ik in het begin 47 kilo en op het einde 60 kilo, dus 13 kilo erbij.\ Bij de tweede woog ik 51 kilo in het begin en ben ik de hele zwangerschap maar 5 kilo aangekomen, dit door een hele emotionele en stressende zwangerschap dit door verbroken relatie. En nu ben ik bijna 4 maanden zwanger en nog niks aangekomen maar ik hoop dat het nog wel komt want ik eet toch echt normaal.Weeg nu 54 kilo Gr Angel
Ik had er met 13 weken al ruim 6 kilo bijzitten Allemaal vocht zei de vk, MEt 22 weken waren het er al 15 ofzo. Toen ben ik gestopt met wegen. Ik at vrij normaal. Uiteindelijk denk ik dat ik ruim 30 kilo ben aangekomen. Inmidels zijn er daar 25 van af. Tijdens het geven van borstvoeding ben ik nl niets afgevallen
Ik kwam vanaf 13 weken aan. Toen zat er ineens 2 kg bij. Het is bij mij heel geleidelijk gegaan. Zit nu op de 12 kilo en ik moet nog 5 weken. Ik hou helemaal geen vocht vast, dus ja... dan moet het wat anders zijn...Hoop niet dat er al te veel meer bij komt. Nu is de 'schade' nog te overzien... Kan niet wachten om weer te gaan trainen!
Heey Babs, Rond de 11 weken was ik denk ook rond de 2 kilo aangekomen. Zit nu bijna op 28 wkn en 7 kilo wat erbij is gekomen.
Ik heb heel lang geen weegschaal gehad dus weet niet wat ik exact woog voor mijn zwangerschap maar ben sinds paar weken aan het wegen en bij mij zit er nu ongeveer van 8 tot bijna 16 weken ongeveer 700 gram meer aan. Maar volgens de boeken zal het nu sneller gaan.
bij mijn eerste ben ik in totaal 30 kg aangekomen. de eerste 4 maanden niets en daarna ging het erg hard! na 1,5 jaar en 1x per week sporten was het er bijna af op 3 kilo na. Toen raakte ik zwanger van de 2e en toen kwam ik geleidelijk 20 kg aan. ook dat was er helemaal weer af na 1,5 jaar zonder sporten. Nu ben ik net weer zwanger en 2 kg afgevallen de afglopen 2 weken.. als ik de trend aanhoud dan kom ik nu 10 kg aan...hihihi iedere keer 10 kg minder.. ik teken ervoor dan kom ik er slanker uit dan ik was! Moet wel zeggen dat ik voor mijn eerste 63 kg woog en dat dan 93 kg wel erg veel is hoor! gelukkig gaat het er redelijk makkelijk weer af bij mij. alleen mijn buik wordt nooit meer hetzelfde, maar goed dat is voor een goed doel dus heb er ook geen moeite mee hoor... alleen die bikini kan het mooi vergeten!hahaha
rond de 11 weken was ik iets afgevallen. rond de 20 weken was ik ong 2,5 kilo aangekomen, en aan het einde 12 kilo aangekomen. nu binnen anderhalve week na de bevalling al ruim 10 kilo kwijt!
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 29 kilo aangekomen en nu 2 weken later is er al 12 kilo af . Ik hoop dat de rest er ook snel af is en ik weer op mijn 58 kilo uitkom. Groetjes.
Ben tot nu toe 4 kilo afgevallen. Ik had in het begin erg weinig trek en al gauw een paar kilo kwijt. Nu eet ik al weer bijna gewoon, maar de baby en ik houden elkaar in evenwicht. De laatste 4 weken niets aangekomen.
Ik ben nu ook al 14kg aangekomen !Gelukkig gaat het nu minder snel als in het begin.Moet wel zeggen dat mijn benen,billen enzo niet echt dikker geworden zijn.Draag van broeken gewoon een M.Alleen buik en borsten zijn mega...
Bij de eerste was ik met 12 weken ook al meteen 12 kilo zwaarder. De verloskundig zei dat het wel zou remmen ( 1 kg per week) maar mooi niet, na 40 weken zwangerschap had ik ca 45 kg meer op de schaal staan dan ervoor. Ik weet het niet helemaal precies omdat die schaal niet boven de 130 uitging. Bij de 2e zat ik rond 12 weken op ca 8 kilo, maar ik ben toen een stuk lichter begonnen dan bij de eerste. (toen 85 bij begin, nu 75 bij begin) uiteindelijk heb ik de zwangerschap niet onder de 100 kilo kunnen houden. Maar geen nood, zie banner, het is er weer helemaal af. Wie weet begin ik de volgende wel als ik 65 kg weeg
Ik ben dus vandaag bij de verloskundige geweest en ik was 1,5 kg afgevallen ..hihi.. dus ik ben nu 2 kg aangekomen sinds ik zwanger ben.. Echt gek, terwijl ik eet als een paard! Waar ligt dit aan?