hoeveel kilo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babs1977, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik was totaal 17 kilo aangekomen..kon het moeilijk accepteren! begin ging het heel snel en zo rond de 30 weken gelukkig wat minder snel!
    Nu 2 weken na de bevalling ben ik al 10 kilo kwijt! 8 gelijk na de bevalling en die andere 2 daarna, dus mocht ik nu elke week een kilo blijven afvallen..hahahaha
    Nog 7 te gaan!

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb al behoorlijk wat overgewicht en ben tot nu toe nog niets aangekomen (ruim 17 weken zwanger). Ik ben dan ook benieuwd hoeveel ik uiteindelijk aan zal komen. Maar zoals het nu gaat vind ik het prima!

3. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik ben op dit moment 10 kilo aangekomen.......vind et zelf best netjes. :rolleyes:

4. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    In de eerste 13 weken ben ik 7 kilo afgevallen. Dit had te maken met de misselijkheid en een zware buikgriep. Daarna ging mijn gewicht gelijdelijk omhoog. Nu met 37½ week ben ik ca. 6 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap.

5. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Normaal weeg ik 52 kg, nu met 21 weken zwangerschap is dat 54 kg. Ik ben 1.60 lang. Heb een keurig buikje en alleen mijn borsten zijn gegroeid.

manytroubles

6. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Hou je vast...
    Van mezelf, (ik ben 1,78 cm) weeg ik gemiddeld 53 a 54 kg.. niet zo heel veel dus.Tijdens de zwangerschap van de tweeling heb ik op het laatst 85 kg gewogen,ik was zo veranderd ! Ik hield dan wel veel vocht vast en de bevalling is met 34 weken ingeleid.

Nu ben ik zwanger van de derde en weeg op het moment 57,8 kg.. (ik ben zwanger geworden in een periode van stress en zat toen ver onder mijn gewicht, ik woog eind vorig jaar nog maar 46 kg,maar die tel ik dus niet mee,ik tel vanaf mijn oude gewicht)

Wel hoop ik dat er na de zwangerschap wat extras blijft zitten,want dat is in mijn geval wel mooi meegenomen

Deel Deze Pagina