Hoeveel kilometer wonen jullie van je schoonouders??

Discussie in 'De lounge' gestart door Ummi92, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Schoonouders 4 km
    Moeder 4 km
    Vader 20 km

Geen opmerkingen dus, allemaal vrij dichtbij maar niet TE

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Schoonouders wonen 6 km verderop.
    Mijn ouders nog geen kilometer verder, die wonen in hetzelfde dorp als ons.

Hier geen opmerkingen erover, maar wij wonen dan ook niet ver van ze vandaan.
    Mijn man heeft er soms wel moeite mee dat mijn ouders zo dichtbij wonen, hij vindt het maar niks dat ze af en toe komen binnenvallen.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    so 25km,maar gek genoeg lijkt t alsof ze denken dat dat voor ons minder ver is dan voor hun?

mijn moeder woont hemelsbreed 500m,mijn broer op 100m.

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Mn schoonouders op 20km en mijn ouders op 15km maar qua reistijd is het allebei hetzelfde

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ouders, 5 km
    Schoonouders: 222 km

6. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Paar straten verderop. Maar ze komt hier nooit, moet echt een reden hebben. ( schoonzusje woont net op haarzelf en daar kan ze wel heen, eten etc.... maar goed zal er wel bij horen...)
    We zien haar dus als ze een keer moet oppassen of als we daar heen gaan. Of ik moet haar toevallig tegenkomen met de hond.

7. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Helaas niet ver genoeg

8. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

#28 Kimmytje, 26 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2011
    Héél veel! Wij wonen in België en mijn schoonouders/familie in Zuid-Amerika.
    Vind ik heel erg jammer! 1x per jaar vliegen we naar daar. Uiteraard is mijn man zijn familie niet zo blij met de afstand, maar ze weten wel dat hij gelukkig is en dat is wat telt.
    En natuurlijk heeft mijn man ook momenten dat hij zijn familie extra hard mist.

Mijn ouders wonen op 5 km, schatten van mensen. Ik zie mijn mama en zus elke maandag, we gaan samen naar school en op zondag komen we samen. Dan doen we samen leuke dingen :)

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Beide ongeveer 16 km.

10. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

mijn ouders op paar meter afstand:D, 2 huizen verderop.
    Schoonouders zo'n 2.5 km verderop schat ik, maar daar gaan we niet mee om.

11. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Nou bij de een wonen de schoonouders om de hoek en de ander 200 km verderop. Ikzelf wil het liefst verhuizen en afstand wordt dan 20 km ongeveer en ik denk dat ze hiermee niet zo erg blij zullen zijn.

Ik vind het helemaal niet ver eigenlijk we zien tenslotte elkaar toch alleen maar in het weekend.

Momenteel woon ik nu 2 km van mijn schoonouders en even nadenken; 2 bezoekjes in 1 jaar en 3 maanden?

Apart dan ook 20 km is te ver en zelf nauwelijks op bezoek komen ha ha.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Schoonouders: 100 meter
    Ouders: 30 kilometer (sinds 2,5 jaar, was altijd 1 kilometer)

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Schoonouders 30 km en ouders 10 kilometer. Allebei heel goed te doen dus. Ben binnen 30 minuten bij m'n schoonouders, zie ik ongeveer 1 keer per week of 1x per twee weken. En met 5 minuten ben in bij mijn ouders, die zie ik nu ook 1 keer per week. Zal straks wel wat meer worden als de baby er is en dat vinden we ook prima.

14. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

mijn ouders 42km
    en schoonouders 45 km.

zijn ong. 45 minuten bezig om er te komen bij beide.

ik vind het net te ver, maar man wil niet meer verhuizen... We hadden zelfs de makelaars hier al gehad en geboden op een ander huis, maar hij is van gedachten verandert omdat zijn ouders erop tegen waren dat we dichtbij mijn ouders zouden gaan wonen. Ze willen dat we daar heen komen... *we lenen een deel van onze hypotheek bij ze, die zouden ze dan intrekken en konden we het huis vlakbij mijn ouders niet betalen* Nou mooi niet dus dat we zo te chanteren zijn, dus blijven we wel hier!
    Ben nu aan het regelen dat we de hypotheek gewoon bij de hypotheek verstrekker krijgen, want dat is geen probleem met mijn man zijn loon. dan kunnen we schoonouders afbetalen en kunnen we doen wat we willen...

pest is dat het verder best wel aardige mensen zijn, ze zijn allen stikjaloers dat mijn ouders weleens meer aandacht krijgen van ons. onze hele familie (ook van man) woont in die woonplaats, so wonen als enige de andere kant op, dus dat doen we minder vaak.

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Voor zowel ouders als schoonouders: ongeveer 4900 kilometer. Zij zitten in Nederland, wij in Nieuw-Zeeland. Krijgen we nooit echt vervelende opmerkingen over, ze weten hoe gelukkig we hier zijn, al missen we elkaar wel erg.

16. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Naar schoonouders: 350 km.
    Naar mijn moeder: 2800 km.
    Geen vervelende opmerkingen. We zien mijn schoonouders in ieder geval om de 2 maanden en ik probeer 2x per jaar naar mijn moeder te gaan.

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ongeveer 9.000 km, heerlijk rustig! :D

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Mijn moeder: 1 km
    Mijn schoonouders....3 oceanen verder.
    Die zijn geemigreerd naar Australie.
    Voor hun emigratie woonden ze 320km bij ons vandaan.

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    200 km tussen mn schoonouders
    11 km tussen mn eigen moeder...

hier ook geen vervelende opmerkingen en waarom zouden ze? ze wilden daar zelf wonen terwijl ze hier toen al kleinkinderen hadden.... zelf vind ik het wel jammer dat de ouders van mijn man zo ver weg wonen... anders hadden de kids hun wel vaker kunnen zien en hadden wij het ook wat makkelijker aangezien we niet echt iets aan mijn moeder hebben mochten we echt een keer hoog zitten met oppas of dat soort dingen..... heb hier verder geen familie wonen..... en mijn moeder doet net alsof het een wereldreis is om hier te komen dus die zie ik hier hooguit eens per jaar ofzo.....;)

20. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    schoonouders, helaas slechts 5 meter.
    wonen dus langs ons, zien ze paar keer per dag blegh!
    mijn ouders, ongeveer 3 kilometer.

Deel Deze Pagina