Dag dames, Ik ben nu ruim 12 weken en stond vanmorgen op de weegschaal en tot mijn schrik ben ik al 3 kilo aangekomen. Ik ben al niet bepaald slank en zit nu op 100 kilo schoon aan de haak! Ik hoop niet dat er nog veeeeel meer aankomt... pffffffff Hoe zit het met jullie?
Op 9 weken was ik ook een 3 kilo bijgekomen. Gelukkig ben ik nu (+/- 13 weken) nog maar 400 gram extra bijgekomen. Dus dat je nu veel ineens bent bijgekomen, wilt niet zeggen dat dit de hele tijd zo zou zijn. xxx
Ik ben nu 31 weken zwanger en ben al 17 kilo aangekomen. Maar goed heeft bij mij denk ik ook te maken dat ik gestopt ben met roken en vanaf week 13 niet meer werk. Soms maak ik me er ook wel druk om, voel me dan best onzeker! Maar ik probeer de kilo frustratie los te laten, want het is het natuurlijk allemaal waard!!!
Bij mijn eerste was ik maar 2 kilo aangekomen. Bij deze weet ik het nog niet. Zal wel niet veel zijn. Hoop ik. Ga nou niet proberen af te vallen he slimpie. De ene komt in het begin wat meer aan en de andere juist op het eind. Zolang het niet de spuigaten uitloopt, bijv. dat je over 2 weken weer 3 kilo er bij hebt zou ik me er niet al te druk om maken.
Ik was bijna 25 kg zwaarder aan het einde van mijn zwangerschap... Nu, een week na de bevalling, pas ik alweer in m'n oude kleding (jeans zit nog wel iets strakker dan voorheen maar ik pas er iig in )
Ik kwam de eerste paar weken ook erg veel aan. Volgens mij was ik met 12 weken al 5 kilo aangekomen. Later stabiliseerde dat wel en ben in totaal 15 kilo aangekomen. En een week na de bevalling was daar nog 4 kilo van over. Nu nog steeds trouwens hihi...
Nou ik ben benieuwd... ik ben ook gestopt met roken toen ik erachterkwam dat ik zwanger was, misschien zijn dat de kilootjes? van het stoppen met roken? ik maak me er niet al te druk om, maar wilde gewoon weten of het wel normaal is dat je in de eerste trimester al aankomt.
Toen ik 12 weken was had ik de eerste 6 kilo er al bij op en de laatste keer met 17 weken weer 4 kilo ik ben ook gestopt met roken maar ik weet niet of het nou echt daar van komt ligt eraan als je meer gaat snoepen ja dan kan het daar ook door komen maar goed ik groei dus ook lekker hard
Nu 17 weken zwanger en 3 kilo bij! Mijn gyneacoloog rekent 1 kilo per maand dat je zwanger bent, wat bijna niet haalbaar is toch
ik ben nu 21 weken en 3 kilo gegroeid.. hoeft van mij ook niet zoveel bij te komen het moet er ook weer af. bij de eerste was ik 35 kilo gegroeid bij de 2e was ik 1 kilo gegroeid. ben er benieuwd wat dit als resultaat aan het einde geeft..
Bij de eerste had ik 12 kilo in totaal, bij de tweede had ik 28 kilo in totaal. En nu ben ik net 5 weken zwanger en hoop ik echt niet te veel aan te komen. De vorige kilo's zijn er niet eens allemaal van af.
ben 8 weken zwanger en precies 1 kilo aangekomen bovenop mn normale gewicht. maar eerst wel een kilo afgevallen in het allereerste begin.
Hier met 20+2 5 kg erbij, mijn vk zei dat 12,5 normaal is, maar goed, ook daar zijn de meningen over verdeeld. Een vk hier op het forum heb ik al eens 15 kg horen zeggen en dat lijkt mij vrij realistisch
Ben nu 38 weekjes en ongeveer 8 kg aangekomen. Tot week 22 was ik niks aangekomen alleen afgevallen. Toen ben ik van 55 naar 52 gegaan, zit nu dus rond de 60kg, staat me goed beetje extra.