5 Januari zat ik 's avonds gezellig te bellen met een van mijn beste vriendinnen. En tijdens dat telefoontje ineens: pang, mijn vliezen gebroken. De volgende dag is mijn mooie meisje geboren. Gisteren middag zat ik gezellig te bellen met diezelfde vriendin. En ineens: pang: haar vliezen gebroken. Vanacht is haar mooie zoontje geboren. Mijn andere vriendin durf ik niet meer te bellen, want die moet nog een paar weken (dreigende vroeg geboorte)
Wat een raar maar mooi toeval! Ik snap wel dat je je andere vriendin niet durft te bellen hihi...het zou bij haar dan ook maar gebeuren! Misschien een smsje sturen of mailen dan maar???
Wat grappig Er zijn hier vast meiden die met smart zitten te wachten omdat ze over tijd lopen. Misschien kunnen die even hun telnr aan jou doorgeven
En het grappige is (was toen niet zo grappig trouwens). Vriendin 1 (die nu net bevallen is) was drie jaar geleden op bezoek bij vriendin 2. En die nacht is vriendin 2 plotseling bevallen met 33 weken. Ik ga idd alleen nog maar smsen de komende tijd
Wat een mooi "toeval"! Ik denk dat ik mijn zwangere vriendin ook maar moet bellen dan. Ik wil nu wel bevallen en dan bel ik haar over een paar weken en dan kan zij hahaha