2 prachtige dames die mamma het leven af en toe zuur maken en tegelijk mij de gelukkigste mamma van de wereld hebben gemaakt!
Ik wilde kijken naar de uitslag van de poll, maar heb daarbij op 9 kinderen geklikt Sorrie, heb er echt niet zoveel, de eerste moet nog komen
wat bedoel je daarmee, is er nog 1 op komst of in voorbereiding ofzo??? mamaatje van 5, he wat rot. Sterkte!
Ik heb 1 mooi meisje. En voorlopig blijft het er bij 1, eerst maar heerlijk genieten van dit wondertje. En dan zien we in de toekomst wel of we er nog 1 bij mogen krijgen. Maar voorlopig is het goed zo.
Ik heb 1 hele lieve en mooie dochter en ik hoop dat ik snel (we zijn vanaf juni 2010 bezig) zwanger mag worden van een tweede wondertje.
Ik heb vier kinderen. Zoon van 11, dochter van bijna 10, dochter van 2.5 en een dochter van net 1. De vijfde is onderweg en is uitgerekend voor 1-11-11. Daarnaast zijn er nog drie sterretjes, maar die tel ik niet mee in het totaal... (2x7wk en 1x15wk)
Ik heb 6 ingevuld. Mijn 1e zoontje is levenloos geboren verder 2 volwassen jongens van 18 en 22 en een meidentweeling van 17 en nu dus weer zwanger van een wondertje. Onze sterretjes reken ik niet mee want dan zou ik op 26 zitten.