Haha heel lang gedaan... En van de Toet toet en nog allemaal andere dozen. Vooral onder het mom van 'dan weten we later nog hoe het eigenlijk in elkaar hoorde'. Maar laatst hebben we alles toch maar weggedaan... Neemt weer ruimte in en eigenlijk keken we er nooit meer naar. Alles is ook wel weer op internet te vinden denk ik.
Hier hebben we een paar grote dozen bewaard, gewoon uitgevouwen en plat zeg maar. Maar eigenlijk geen idee waarom...
Ik doe dat, ook van de Zoef Zoef en Toet Toet. Eigenlijk omdat ik dan nog weet hoe het officieel in elkaar moet Ik knip gewoon een deel uit de doos. Je hebt niet de hele doos nodig. En bij de Zoef Zoef en Toet Toet zit meestal een bokje bij, die bewaar ik dan. Van de Duplo zitten er ook weleens boekjes bij. Kost geen ruimte, ze zitten gewoon in de betreffende bak met Duplo/Zoef Zoef/Toet Toet.
Ik knip inderdaad een zijkantje van de doos en ik bewaar de bouwtekeningen. Verkoopt het echt beter met doos?
Ik bewaar geen dozen, wel de boekjes die er bij zitten met het bouwvoorbeeld/de handleiding. Als het voorbeeld enkel op de doos staat, dan is hetzelfde plaatje ook wel op internet te vinden.
Ik heb ze heel lang bewaard zonder eigenlijk te weten waarom Inmiddels allemaal weggegooid, en alleen de bouwboekjes bewaard.
Van duplo zou ik het bewaren. Lego niet. Met duplo wordt vaak niet zo heel lang mee gespeeld en inclusief de doos kan je het beter verkopen. Ik heb het bewaard van toettoet en playmobil123
De bouwboekjes staan ook allemaal online. Als ik nu een boekje zoek heb ik het online sneller gevonden dan in mijn multomap-met-insteekhoezen Met dozen verkoopt echt beter. Maar ik ga ze er echt niet speciaal om bewaren. Mijn man heeft zijn oude LEGOdozen wel bewaard dus die bewaren we nu dan ook nog maar even.. De rest gaat gewoon de papierbak in
Ik bewaar dat niet, het gaat gewoon de papierbak in. Zou niet weten waar ik dat allemaal moet laten. Dat het met doos beter verkoopt boeit mij niet zoveel. Ik heb daar ook nooit over nagedacht. Ik koop iets zodat mijn kinderen er plezier van hebben en als ze te groot worden geef ik het wel weg of bewaar ik zelf voor als er hier kinderen over de vloer komen. Mijn moeder heeft nog steeds een hele bak vol duplo van toen wij klein waren, en nu spelen mijn kinderen daarmee als ze daar zijn.
Dan kan ik er wel een schuur bij bouwen in de tuin Nee, daar beginnen we niet aan, zelfs niet open gemaakt en dubbel geklapt. Bij Lego zitten boekjes voor het bouwen. Duplo zoeken we het plaatje wel op internet. En Lego, Duplo en Playmobil zijn hier dingen die we zeker weten niet gaan verkopen. Onze kinderen spelen ook met onze Lego en Playmobil van vroeger, dus we bewaren het voor later als ze er ooit niet meer mee spelen.
Ik vind het voor mijn kinderen toch makkelijker nabouwen uit een papieren boekje dan van een computerscherm.
Wij bewaren de grotere setjes duplo dozen wel, van lego hebben we speciale gebouwen en daar bewaren we de dozen van (modular building) Mocht je het uiteindelijk willen verkopen dan zou ik het bewaren.
Denk er hetzelfde over ja. Wij inderdaad ook nog allemaal Duplo en ander speelgoed van vroeger wat bij m'n pa staat. Superleuk voor de kinderen van m'n zus en mij nu. En als ik het wil verkopen, nou ja, dan maar wat minder geld ervoor terug.