2 kinderen. We zijn niet compleet en qua leeftijd kan het ook nog, maar onze jongens brengen zodanige uitdagingen met zich mee dat we besloten hebben te stoppen.. ook veel inzichten hier opgedaan oa door @Kache (nog bedankt daarvoor!) Het is goed zo
Lief dat je dat zegt! Het is niet helemaal bewust gepland zo, het kwam toevallig op mijn pad. En na drie jongens was het toch al zo'n drukke boel thuis dat eentje meer of minder ook niet meer uitmaakt.
Mijn man en ik hebben samen 1 dochter. Hij heeft nog 2 kinderen met zijn ex-vrouw. Om die reden is ons gezin compleet.
Ik heb er 4, twee tweelingen van bijna 5 en bijna 2. Ik twijfel over een vijfde, mijn gezin voelt nog niet "af". Mijn partner vindt dit genoeg zo. Daarbij zie ik ook wel veel beren op de weg. Wat als het er weer twee zijn? Mijn dochter is geboren met een hartafwijking, wat als een volgend kindje dit ook heeft? (Is erfelijk) En we hebben 3 jongens en 1 meid en we zouden dan heel graag nog een meisje willen, hoe verwent ook. Niet dat ik ooit ook maar teleurgesteld zou zijn bij een jongen, maar de wens voor een meisje is er wel en dat vind ik geen goede insteek om er nog een keer aan te beginnen. Dus ik betwijfel of het ooit gaat gebeuren.