3 prachtige exemplaren We zijn er nog niet helemaal over uit of we compleet zijn. Man denkt van wel, maar zijn mening is erg gekleurd door slaapgebrek...
Wij hebben 2 kindjes en zijn compleet. Denk dat ik wel altijd een zwak houd voor pas geboren babys en kraamtijd maar een gezin van 3 in de werkelijkheid nee, vind het nu al druk genoeg
Mocht er nog een derde komen, al acht ik die kans klein op dit moment, dan hoop ik toch echt dat het een meid mag zijn. Al realiseer ik me dat statistisch de kans groter is op weer een jongen.
We hebben 1 zoontje, maar de wens voor een groot gezin (4+ kinderen). Maar gezien het traject zijn we al dolgelukkig met onze zoon. We gaan wel proberen voor een tweede!
4. En waarschijnlijk klaar maar zeg nooit nooit zijn nu 28 en 27 dus jong zat om over 10 jaar een 2e leg te maken
Wij hebben 2 prachtige meiden. Voor mij nog niet compleet. Ik wil graag een 3e erbij. Maar mijn man twijfelt. Hij vindt dat we compleet zijn. We zijn er nog niet uit.
Hier gezegend met 3 kleine kindjes. (4,2,0) eventueel een nummer 4 staan we er voor open. Nu nog niet eerst de jongste maar 1jaar worden dan zien we het wel. Als het ons weer gegund wordt. ( ookal krijgt mijn man het soms Spaans benauwd als ik het over een 4de heb)
3. Van 8, 6 en 2 jaar. En we zijn helemaal klaar. Man is gesteriliseerd, dus hier kan het sowieso niet meer
Wat leuk! Ik zou het zelf ook best nog willen, alleen vriendlief ziet het echt niet zitten (Maar ik geef toch nog niet op )
Ik heb altijd gezegd: 4 kindjes zou heel leuk zijn en dan had ik mijn hoofd 2 meisjes en 2 jongens. 2 meiden en 1 jongen hebben we al. Dus wie weet over een paar jaar nog een 4de kindje? Maar op dit moment moet ik er even niet aan denken.. Het is al druk zat met 3 kids onder de 4 jaar
3 kinderen. Na een korte hormonale verstandsverbijstering toen derde 2-4 maanden oud was en de gedachte van vierde door het hoofd speelde, he-le-maal klaar, al jaren