Hier 5 kinderen en hoor inderdaad ook steeds meer met 3 kinderen alsof dat meer de norm wordt. Hier is het beeld natuurlijk wel vertekend omdat mensen zonder kinderen (gewensd kinderloos of niet) meestal niet op zp zitten (tenzij in een traject waar ze helaas kinderloos uit zijn gekomen).
4 kinderen 2 meiden (17 en 6 jr) 2 jongens (15 en 11) Ik had graag een (nog) groter gezin gewild. Maar toch wel pittig genoeg zo denk ik (ook ivm ASS/ADHD/DS) dus waarschijnlijk blijft het bij 4 al is dat nog niet 100% definitief…. En het is toch ook wel lekker dat ze groter en zelfstandiger zijn en geen gebroken nachten meer. De 2 oudsten zouden het ook niet heel leuk vinden als er nog een baby komt.
En kinderen kort op elkaar is niet hard werken ? Temperament is dan nog het meest bepalend. Daar hebben wij de bingo mee gewonnen. Ik had nog nauwelijks puf voor 1 op 1 tijd. Ot Ik heb 3 kinderen en soms een puber. Vanaf sept vier kindjes.
Je dat is natuurlijk , hoe het gaat met meerdere kinderen . Wij hebben 2 kinderen op 11 maand tijd en nr 3 kwam 7 jaar later dan de 2de en ik vind dat 2de veel interessanter .
Wij hebben er 4 en de 5e komt over een aantal weken. We hebben 4 meisjes van 8, 6, 5 en 3,5. Nu krijgen we een jongen. Bij ons in de omgeving zijn veel gezinnen met 2 of 3 kinderen, een enkeling met 4. Wij zijn wel 1 van de weinigen met 5 kinderen.
Haha naja als ik ze net zoals mijn zus 3 onder de 4 had gehad, heeft t oudste kind niet echt een heel actief sociaal leven buiten het gezin om zoals mijn oudste dat gezien zijn leeftijd wel heeft. Ik vind het voor onze oudste oprecht jammer. Hij weet nog wel van de tijd dat ik alleen met hem was en mist dat ook wel. Hij heeft wel een actieve herinnering aan die enig kind tijd. Dat harde werken, daar ging mij het niet om. Hij heeft wel ingeleverd sinds zn broertje er is en ik snap dat hij dat jammer vindt ook.
In mijn omgeving zie ik ook meer gezinnen met 3 kinderen, voorheen waren dat er toch 2 naar mijn idee. Wij hebben 2 kinderen en daar zal het hoogstwaarschijnlijk ook bij blijven.
4 3 jongens en een meid! En stiekem hoop ik nog op een laatste in de toekomst Volgens mij word 3 ook “de norm” Hoewel ik vind dat je het echt voor jezelf moet kiezen.. en ik soms het idee krijg dat er velen voor een aantal kiezen om “erbij te horen” Maar dat is natuurlijk maar een gevoel hè…
3 Kids. Geboren als 1 meid en 2 jongens, Oudste is transgender dus ben inmiddels gezegend met 3 heren
Wij hebben 3 jongens van 4 en 3 jaar en de jongste is 5 weken. In mijn omgeving zie je veel gezinnen met 3 kinderen. Wij zijn er heel stellig in dat het er bij 3 blijft. Ik heb na nr2 een postnatale depressie gehad en gelukkig gaat het deze keer met hulp en medicatie goed. Maar dan is dit een mooie afsluiter zo.
Hier 1 zoon, geboren als meisje dus ik heb twee kinderen in één Zonder gekheid: ik ben bewust alleenstaand en mijn leven is nu zo goed geregeld dat een tweede niet zou passen, al denk ik er soms over na. We zijn een geweldig team hier en gelukkig zoals mijn leven nu is.
Wij hebben 3 kinderen.. 2 jongens en 1 meisje Hopelijk komen er nog 1 of meer kinderen bij. Altijd een wens gehad om moeder te mogen worden. (Liefst van een wat groter gezin) En gelukkig is die wens uitgekomen. Helaas heb ik recent 2 keer een vroege miskraam gehad. Dus ik ben er wel achter dat het allemaal niet vanzelf gaat..