Ik vond de zwangerschap en de eerste 2jr na de geboorte van de oudste ook verschrikkelijk.. mocht je nu nog geen beslissingen hoeven nemen, doe dat vooral niet! Beterschap!
Hier 2 lieve ondernemende gevoelige zoons van 7 & 3, en er komt zeker geen 3e of er moet er 1 aanbellen die naar school gaat en doorslaapt ! Vind babys geen probleem maar de leeftijd 1-3jaar echt pittig bij mijn kids dan. Zoon van 7 ook goed te doen kan ik er nu wel 10 van hebben.
Dank je wel! We hoeven gelukkig nog geen beslissingen te nemen. Met elkaar besproken dat we eerst maar eens kijken hoe ik herstel. Soms wil je gewoon de zogenaamde knoop doorhakken. Andere kant ik ben pas 32 dus er is nog genoeg tijd.
1. Zou dolgraag een tweede willen, maar dat is nog niet gelukt. Dus ontzettend dankbaar dat we in ieder geval onze fantastische zoon hebben na 5 jaar MMM
3 kinderen, waarvan 1 er niet meer is dus voor de buitenwereld zijn het er 2 maar voor ons 3. Allemaal meisjes Had wel graag meer kinderen gewild maar medisch is dat erg onverstandig. Heb me daar bij neergelegd en om eerlijk te zijn, bv bij schoonfamilieleden met kleine kinderen denk ik wel: liever jij dan ik. Wat een gedoe die baby/peutertijd eigenlijk, dat mis ik niet bepaald.