Wij hebben 4 kinderen, ik merk dat veel mensen dit al veel vinden. Maar onze oudste is al bijna 20 dat maakt het ook al weer anders.
Ik heb zelf 3 kinderen, waarvan 2 met mijn huidige man. Hebben na onverklaarbare onvruchtbaarheid en een heel traject, door middel van IVF samen een zoon en een dochter mogen krijgen. Kan het soms nog steeds niet geloven, ben zó dankbaar
Wij hebben er 3 en ken maar weinig mensen met 4 of meer kinderen. Doorgaans zijn het er 2 en bij mijn dochter op school best veel kinderen die enigs kind zijn. Ook meerdere collega’s met bewust 1 kind. Die gruwelen al bij het idee van nog er 1 bij
Wij hebben er 2. Een zoon en een dochter. Ik zou graag nog een 3e willen maar gezien hoe lang het duurde voor deze 2 er waren ben ik al dankbaar voor ze. Zou een 3e er komen helemaal geweldig, zo niet dan niet. In mijn omgeving overigens wel veel 3 en meer kinderen.
Hier ook eigenlijk vooral gezinnen van 2 of 3, al dan niet een tweede leg, maar ik ken ze niet met 4 of meer.
Oh en nuance. Wij waren na 2 compleet. Trajecten enzo. Heftig en het was oke. Toen kwam nr 3 als kado. Die is nu 4,5 mnd en nu sluiten we een vierde niet uit. Maar niet op dit moment. Serieus wel als baby M een jaar is maar ook niet te lang ertussen. Als ik eenmaal volledig uit de luiers ben, dan is het voor mij echt klaar.