Hoeveel kinderen, welk geslacht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jarina, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Hier thuis:

Ik 1 dochter.
    Man 1 dochter
    Samen ook een dochter.

Dus totaal 3 meiden en vinden het helemaal goed zo.

2. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Wij zijn gezegend met een dochter (7 mnd) en hoop op nog 1 mssn 2 kindjes. Geslacht lichte voorkeur voor meisjes ;), maar dat komt mssn omdat ik geen jongens gewend ben. Kom uit een echte meiden familie :D(12 meiden, 3 jongens)!

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hier 1 zoontje, hoop in de toekomst op nog een kleine ukkepuk, en dan het liefst een meisje, maar een jongen is natuurlijk ook meer dan welkom.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wij hebben 1 geweldige dochter en hopen ooit nog een kindje te mogen krijgen.
    jongen of meisje is ons helemaal om het even..
    Verder wilden we eerder best een wat groter gezin, maar dat is denk niet realistisch meer..

Dankbaar voor ons wonder en hopend op een wonder

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    We hebben 2 dochtertjes,
    en zijn nu zwanger van nummer 3, aankomende woensdag hebben we weer een echo...en ben wel benieuwd of het een meisje of jongetje is, maar we vinden alles leuk zolang het maar compleet en gezond is! een voorkeur is er niet

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hier hebben we een jongetje en een meisje! Zo leuk, die verschillen :D
    Ergens deze week of volgende week komt nr 3 erbij, geslacht nog even een verrassing ;) 3 kids is dan ook zat voor ons!

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb 2 kindjes, een jongen en een meisje. Waarschijnlijk blijft 't hierbij want mijn vriend wil niet meer kinderen. Zelf zou ik graag minimaal 4 kindjes (liefst 5 ;)) willen, maar helaas.

8. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Een dochter en zoon.

9. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Een jongen en een meisje

10. MissT

MissT Niet meer actief

1 dochtertje van 2,5 maand.

11. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

wij willen 3 kindjes.
    ik 2 jongetjes en een meid
    en man en 2 meiden en een jongetje

:D

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij hebben en prachtige zoon en dochter overgehouden aan 9 IVF behandelingen en denk dat we het hier maar bij laten. Heb nog wel 5 cryo's dus weten het nog niet zeker, drie kinderen is gewoon erg duur als je heel veel wil blijven reizen, ruim wilt wonen en vooral een goede opleiding voor hen wilt kunnen betalen. :( Ze zullen waarschijnlijk in het buitenland hun studie moeten volgen (VS of UK) en dat is peperduur helaas! :$

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb bijna 2 kinderen, een dochter en een zoon onderweg.
    Mijn vriend heeft ook bijna 2 kinderen (logisch) en die heeft een zoon en dan onze zoon onderweg.

14. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik heb 3 knullen en een meid, en we hopen dat er nog 1 kindje bij mag komen. Dan zouden we het heel leuk vinden als het een meisje zou zijn, voornamelijk voor ons meisje zodat ze ook een zusje heeft na al die broers. Voor mij persoonlijk maakt het niks uit, ik vind het allebei helemaal leuk :)

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    1 meid en 2 jongens

16. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    1 meisje..

Ergens zou ik nog een tweede willen maar ik durf niet meer... Heb de bevalling zo traumatisch ervaren, dat gevoel is nog niet minder geworden.
    We zien wel wat de toekomst ons brengt...

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb nu 1 zoontje en wil dolgraag nog een kindje!
    Als ik nog een keer zwanger mag raken dan zou ik het heel erg leuk vinden als ik een meisje mag krijgen. Dat lijkt mij erg leuk, maar als het een jongen zou zijn zou het ook goed zijn, 2 broertjes is ook erg leuk.

18. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb een tweeling, 2 jongens en daar laten we het ook bij

19. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    2 jongens en nu een meisje op komst. Had graag nog veel meer (lees nog zeker 3) kindjes bijgekregen, maar tis medisch niet verantwoord. Na onze emigratie gaan we dan ook adopteren.

20. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    mijn vriend en ik hebben 2 meiden en een knul. Mijn vriend heeft uit zijn vorige relatie nog een zoon en dochter. Ik zou er nog wel 1 bij willen maar denk niet dat dat gebeurd. Omdat de zwangerschap van de derde op het laatst heel erg tegen viel en ik bang ben dat het dan nog erger word. En mijn vriend is nou ook 45 dus leeftijd speelt ook een rol. En of ik dat een jongen of meisje "wil" ik denk een meisje. Ik vond jongetjes van anderen helemaal niet leuk maar ben helemaal verliefd op Jeremey.

Deel Deze Pagina