Hier thuis: Ik 1 dochter. Man 1 dochter Samen ook een dochter. Dus totaal 3 meiden en vinden het helemaal goed zo.
Wij zijn gezegend met een dochter (7 mnd) en hoop op nog 1 mssn 2 kindjes. Geslacht lichte voorkeur voor meisjes , maar dat komt mssn omdat ik geen jongens gewend ben. Kom uit een echte meiden familie (12 meiden, 3 jongens)!
Hier 1 zoontje, hoop in de toekomst op nog een kleine ukkepuk, en dan het liefst een meisje, maar een jongen is natuurlijk ook meer dan welkom.
wij hebben 1 geweldige dochter en hopen ooit nog een kindje te mogen krijgen. jongen of meisje is ons helemaal om het even.. Verder wilden we eerder best een wat groter gezin, maar dat is denk niet realistisch meer.. Dankbaar voor ons wonder en hopend op een wonder
We hebben 2 dochtertjes, en zijn nu zwanger van nummer 3, aankomende woensdag hebben we weer een echo...en ben wel benieuwd of het een meisje of jongetje is, maar we vinden alles leuk zolang het maar compleet en gezond is! een voorkeur is er niet
Hier hebben we een jongetje en een meisje! Zo leuk, die verschillen Ergens deze week of volgende week komt nr 3 erbij, geslacht nog even een verrassing 3 kids is dan ook zat voor ons!
Ik heb 2 kindjes, een jongen en een meisje. Waarschijnlijk blijft 't hierbij want mijn vriend wil niet meer kinderen. Zelf zou ik graag minimaal 4 kindjes (liefst 5 ) willen, maar helaas.
Wij hebben en prachtige zoon en dochter overgehouden aan 9 IVF behandelingen en denk dat we het hier maar bij laten. Heb nog wel 5 cryo's dus weten het nog niet zeker, drie kinderen is gewoon erg duur als je heel veel wil blijven reizen, ruim wilt wonen en vooral een goede opleiding voor hen wilt kunnen betalen. Ze zullen waarschijnlijk in het buitenland hun studie moeten volgen (VS of UK) en dat is peperduur helaas!
Ik heb bijna 2 kinderen, een dochter en een zoon onderweg. Mijn vriend heeft ook bijna 2 kinderen (logisch) en die heeft een zoon en dan onze zoon onderweg.
Ik heb 3 knullen en een meid, en we hopen dat er nog 1 kindje bij mag komen. Dan zouden we het heel leuk vinden als het een meisje zou zijn, voornamelijk voor ons meisje zodat ze ook een zusje heeft na al die broers. Voor mij persoonlijk maakt het niks uit, ik vind het allebei helemaal leuk
1 meisje.. Ergens zou ik nog een tweede willen maar ik durf niet meer... Heb de bevalling zo traumatisch ervaren, dat gevoel is nog niet minder geworden. We zien wel wat de toekomst ons brengt...
Ik heb nu 1 zoontje en wil dolgraag nog een kindje! Als ik nog een keer zwanger mag raken dan zou ik het heel erg leuk vinden als ik een meisje mag krijgen. Dat lijkt mij erg leuk, maar als het een jongen zou zijn zou het ook goed zijn, 2 broertjes is ook erg leuk.
2 jongens en nu een meisje op komst. Had graag nog veel meer (lees nog zeker 3) kindjes bijgekregen, maar tis medisch niet verantwoord. Na onze emigratie gaan we dan ook adopteren.
mijn vriend en ik hebben 2 meiden en een knul. Mijn vriend heeft uit zijn vorige relatie nog een zoon en dochter. Ik zou er nog wel 1 bij willen maar denk niet dat dat gebeurd. Omdat de zwangerschap van de derde op het laatst heel erg tegen viel en ik bang ben dat het dan nog erger word. En mijn vriend is nou ook 45 dus leeftijd speelt ook een rol. En of ik dat een jongen of meisje "wil" ik denk een meisje. Ik vond jongetjes van anderen helemaal niet leuk maar ben helemaal verliefd op Jeremey.