Heb 2 dochters, en is goed zo. Wilde vroeger altijd 4 kis, maar nog keer zwanger en bevallen zie ik niet zitten. Wie weet ooit een leuke man met 2 stiefkids? Ik had overigens als stiekeme voorkeur ook 2 keer meisje, dus helemaal blij. (was ik met een jongen ook geweest hoor, maar ik ben gewoon meer een meisjes mama)
Een zoon van 7,en een dochter van 2. En zwanger van een 3e wat t word weten we pas over een aantal weken.J/M maakt me niet uit.
Ik heb 1 dochter van 2 jaar. Hopelijk komt daar nog 1 (en wat mij betreft 2) kindjes bij. Geslacht maakt me echt totaal niets uit, als het maar gezond is!! Mijn man zou 1 jongen erbij wel leuk vinden, maar 1 of 2 meiden zijn net zo welkom. Maar ja, eerst maar eens zwanger worden
Ik heb een zoon en krijg binnekort een dochtertje. Zou in ieder geval nog graag een derde kindje willen. Niet echt een voorkeur voor geslacht want heb dan al beide. Maar omdat mn zoontje van mn vorige relatie is, zou het me wel leuk lijken nog een zoontje met mn huidige vriend te krijgen. Maar ja, we zullen wel zien. Ben dankbaar en blij met mijn 2 kindjes. En als God nog meer voor ons in de planning heeft dan zien we dat dan wel weer
Heb een zoontje van 3,5 en een dochtertje van 1,5 en voor nu is het goed zo, wilde ook altijd een jongetje en een meisje Maar als dat niet was gelukt had ik het niet erg gevonden.
Ik heb nu 1 zoontje en er is een 2e op komst. Ik zou heel graag 3 kinderen willen stiekem hoop ik dat ik dan een meisje erbij krijg maar als het een jongen is ben ik net zo blij
meisje van 16, jongen van 14 en een jongen van 21 maanden. vanwege mijn leeftijd komen er hier geen kinderen meer bij.
Wij hebben 4 kinderen: 3 meiden en 1 jongen. Stiekem zou ik nog wel een 5e willen, maar gezien mijn leeftijd is dat niet heel erg realistisch......
Wij hebben 2 meiden van 9 en 8 jaar... 3e is op komst, stiekem hopen we op een jongen, zou het wel compleet maken qua geslacht, maar nog een meissie erbij is even welkom. Als ze maar gezond zijn! En bij drie kinderen gaan we het laten.. alles wordt maar duurder en duurder, het moet wel leuk blijven..
mijn oma had 2 dochters, mijn moeder 2 dochters, en ik 2 dochters.... ik had graag ongeveer 4 kinderen gewild, maar het blijft zover ik weet bij 2 kinderen
Wij zijn bezig voor ons 1e kleine wondertje. En als het maar gezond is, maar stiekem hoop ik op een meisje. Vriendlief op een jongen. Maar eerst maar eens zwanger worden. Hopen dat t ons gegund is. En als het mag, willen we er graag 2.(niet in 1x) En dan meisje en jongen. Of 2 meiden, of 2 jongens. haha nog niet echt duidelijk. We zullen wel zien, wat de ooievaar ons brengt.
Wij hebben 3 kindjes, waaravn de oudste en de jongste een jongen en de middelste een meisje. Ik wil heel graag nog een vierde kindje, maar mijn man niet, over 2 jaar nemen we de beslissing of we het echt bij 3 kindjes laten en mijn man of ik me laat helpen. Als er nog wel een vierde zou komen hoop ik op een meisje, al is het belangrijkste dat het gezond is, omdat dat gewoon praktischer is.
wij hebben nu 1 zoontje en hopelijk komt daar nog een 2e kindje bij. Geslacht maakt me niet echt uit, maar een meid meemaken lijkt me ook geweldig hoor. ( stiekem dus toch een verlangen naar een dochter denk ik ) Liefs
Wij zijn gezegend met drie meisjes...., ik had altijd gedacht dat ik een jongen zou krijgen met donker haar en blauwe ogen maar het is goed zo. We zijn gelukkig met drie gezonde kinderen.
Wij zijn gezegend met een jongen en als we nog een kindje mogen hebben maakt het geslacht ons echt niet uit.