Hoeveel kinderen willen jullie, en waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Milla, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Wij willen er ook graag 2.

Ik heb één broer en mijn man één zus, dit hebben we allebei als leuk ervaren en nu nog.
    Zoals het nu uitziet willen we wachtten tot Dewi uit de luiers is, maar wie weet, zelf hoop ik dat we er eerder weer voor gaan!

Gr. Kat

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    op dit moment ...zouden wij al blij zijn als we met 1 kindje gezegend worden......voor evt volgende kinderen zou ik niet meer voor de mmm kiezen ....

3. engel

engel Lid

19 nov 2007
    11
    0
    0
    Mijn man en ik zouden beiden enorm graag vier kinderen willen krijgen. Maar of dat gaat lukken is natuurlijk de tweede vraag en of we er zo over blijven denken natuurlijk ook. Een groot gezin is echter nu, en al heel lang, wel mijn grootste levenswens! Dus nu maar héél hard duimen etc. ;) dat ik snel zwanger mag zijn van onze eerste :D
    Liefs!

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb altijd gezegd dat ik 4 kinderen wilde. We hebben er nu 3. Ik zou er nog steeds wel 4 willen, maar niet echt aangeraden door vk en gyn, omdat mijn bi iedere zws erger wordt en ik geen zin heb om in een rolstoel te belanden!

5. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Het liefst zou ik 2 kindjes willen...

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Same here! Vriendlief wil er 2 en ik wil het liefst 3. Maar we moeten eerst nog zwanger zien te raken van de eerste. En wellicht dat het bij ons dan ook wel bij twee blijft. Ik ben namelijk 32 (bijna 33) en mijn vriend is 34 jaar.

Deel Deze Pagina