Afgelopen maandag ongesteld moeten worden en ik dacht ik wordt ongesteld want ik had bruinverlies een klein beetje. Dinsdag ook nog last van, maar vanaf woensdag werd het geel en het neemt steeds verder af. Nu woensdagmiddag en net een test gedaan, maar allebei negatief. Het kan niet mijn ei zijn geweest, want die heb ik rond de 15e gehad. Wie heeft dit ook gehad???
Ja hier ook gehad hoor, bleek toch gewoon ongie te zijn. Was bij mij zelfs maar 1 dag. Dus vanaf die dag ga je weer je nieuwe cyclus in.
he Saar heb hetzelfde gehad.. ik was nog langer over tijd, ook meerder negatieve testen en op een gegeven moment ook bruin verlies en later toch ongesteld.. je lichaam kan je goed voor de gek houden.. hoop voor je dat het niet zo is maar denk gewoon dat je ongesteldheid eraan komt..
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik kwam er alleen woensdag achter dat ik toch zwanger ben en donderdag een test gedaan met clearblue digital zwanger 3+. Ik blijk vandaag al 9 weken zwanger te zijn. Ook deze maand rond menstruatie weer 10 dagen bruinverlies, maar echt zwanger! Het kan dus wel bruinverlies, negatieve test en toch zwanger! Ik verhuis dus naar het zwanger zijn gedeelte! Jullie allemaal heel veel succes en sterkte en hopelijk snel een tweede roze streepje!
Ik ben nu al 3 dagen overtijd. en ook negatief getest. maar ik heb geen afscheiding. ook geen pijn/krampen of verschijnselen van menstruatie. weet iemand hoe dit kan? of hebben meerdere mensen dit?