3 vind ik een mooi aantal 3e gaan wij pas over 2,5 jaar zoiets voor. Wil eerst ook optimaal van de jongste kunnen genieten net zoals ook bij de oudste is geweest (nog steeds trouwens )
We hebben nu twee en dat is al heel erg fijn. Heel misschien een 3e. Maar daar gaan we pas aan denken als Julian 2,5 of 3 jaar is. Dus over 2 jaar gaan we zien of we dat nog willen.
Wat veel wensen voor 3! Wij zijn misschien wel compleet... dus 1 Maar we zeggen nooit nooit.. Maar dan wel op z'n vroegst als Oona een jaar of 5/6 is...
ik dacht altijd drie,maar nu de kleine man een lichamelijke afwijking heeft. Laat we het hierbij. Aangezien men niet kan vertellen of dit erfelijk is een hoe groot de kans is dat de derde kindje het misschien ook krijgt. Ik ben dolgelukkig met mijn 2 kanjers
Ik wilde van kleins af aan al 2 kinderen,eerst een jongen,daarna een meisje en er moest dan 2 jaar tussen zitten. Dat leek mij altijd ideaal. En dat is me ook gegund dus ik ben blij! Mijn man makt het allemaal niet zoveel uit en vind het allemaal prima haha! Maar het blijft ook bij 2 kinderen en ik ga me binnenkort laten steriliseren.
Hier ook een wens voor een derde kindje, helaas vind mijn vriend (nu nog) 2 genoeg. Ach de tijd zal het leren, ik zal er wel overheen komen als het bij deze 2 blijft hoor, want het zijn toevallig de allerliefste kindertjes van de hele wereld en wat wil een mens nog meer?
Niet raar bedoeld maar ik denk dat er na deze geen 2e meer komt. Ikzelf ben echt heel onzeker en ben echt een emotionele trut tijdens het zwanger zijn. Dit is niet echt goed voor mijn relatie.. we komen er wel doorheen maar ik voel me meer schuldig/onzeker/bitch als dat ik er van kan genieten. Verder wil ik mijn eigen lichaam nu al terug en dan moet k nog 8 weken. Nja zo denk ik er nu over.. wie weet over een paar jaar als we alles weer op de rails hebben dat k er dan wel weer anders over denk
Vroeger wou ik altijd 6 kinderen. Maar manlief ziet dat echt niet zitten, en we moeten ook reeel blijven he. Heel lang een wens gehad voor een 4e, maar ik heb sinds van de week wel het gevoel dat het klaar is. Tuurlijk is het leuk nog een babytje in huis, maar dat blijft altijd leuk. Ik heb 3 prachtige kids, gezond en wel. Ik ben super gelukkig! we moeten alleen even zien hoe we het met anticonceptie gaan doen want ik kan niet over de pil, ben ook wel klaar met de hormonen troep dus waarschijnlijk gaat me man zich laten steriliseren!
Ik denk 2 of misschien 3. Heel soms denk ik, een groot gezin (lees 4) zou ook wel leuk zijn, maar geloof nooit dat ik dat als het puntje bij paaltje komt ook echt zou willen. Maar goed, voorlopig hopen en wachten we nog op ons eerste wonder.
Ik wilde altijd 3 kinderen, maar nu ik zwanger ben van de 2e heb ik toch wel het gevoel dalijk compleet te zijn . Denk dat 2 ook een praktischer aantal is als 3, al zag ik dat niet zo toen mijn gevoel nog zei er 3 te willen .
Ik wilde altijd graag 3 kinderen maar het is de vraag of het ooit nog gaat lukken om een 2e kindje te mogen krijgen
In mijn dromen heb ik vijf kinderen en wonen we in een heel groot huis. (vrijstaande woonboerderij oid). Met veel fruitbomen. Kan ik de hele dag alle tijd alleen aan mijn kinderen besteden, dus hoef ik niet ook geld in het laatje te brengen De realiteit is dat ik gezegend ben met drie meiden, in een rijtjeshuis. (ok wel vijf slaapkamers). Maar daar is dan ook alles mee gezegt. Moet ik ook knokken om geld in het laatje te brengen om de eindjes aan elkaar te knopen. Dus hier blijven het er drie. Maar dromen mag
snoopy1983, dikke knuf voor jou!! Lastige vraag. Op het moment zou ik zeggen 2! Maar aangezien er sowieso al een aanzienlijk leeftijdsverschil tussen onze kindjes zit (mocht het zover komen) sluit ik nooit uit dat er over zoveel jaren weer de wens voor een derde komt. Mag ik mijn man geloven, dan komt die derde er nooit
Ik had altijd het idee dat ik 4 kinderen wou. Het liefste meer, maar ja is dat haalbaar. Maar toen bleek dat ik een afwijking heb en daardoor ook al 3 miskramen heb gehad. uiteindelijk zwanger van mijn dochter en mijn relatie ging over. Nu 3 jaar later nog geen geschikt materiaal voor potentiele kinderen ´gevonden´! (hihi) Dus ik hoop dat ik in de toekomst nog minstens 1 kindje mag krijgen. En als dat mij niet gegunt is ben ik ook super gezegend met 1 prachtige dochter!
Wat veel wensen idd. voor 3 kindjes! lijkt wel een beetje de standaard te worden (waar dat een paar jaar geleden 2 was). Ik wilde er graag 4, maar ben daar wel van teruggekomen. IK wil ook weleens op vakantie, ik wil ook sparen voor de kinderen. Met 3 kun je nog wel met een gewone auto af, met 4 niet meer. Ik twijfel ook enorm doordat mijn jongste 's avonds even nodig heeft om in slaap te vallen, en aangezien zij ene spoken angst heeft tegenwoordig, blijf ik bij haar tot ze slaapt. De oudste kijkt dan even tv of is al in bed. Die gaat vrij makkelijk slapen, als ze haar kletskwartiertje met mij maar wel heeft voordat ze gaat slapen. Ik ben bang dat die 3e dan maar erbij moet hangen, in de box of wipper, honger krijgt, ik gestressed raak...u kent het wel 2 Wordt zeker het maximum, maar ik twijfel constant, die wens is er, maar ik zie mega veel beren op de weg. Ik vraag me af of je dan zo door moet gaan modderen of gewoon een keer die knoop doorhakken en maar zien waar het schip strandt? pfff...moeilijk. Ik geef mijzelf nog max. 4 a 5 jaar om de knoop door te hakken, maar dan schelen mijn kids zoveel dat ik niet weet of ik er dan nog aan begin. Ik hoop komend jaar, voor de zomer, toch zekerder te zijn van mijn zaak. Grrrrr...dit is moeilijk! Evenstar, ik ken je volgens mij van het DV forum, ik ben de moderator met de * achter mijn naam heb hier een andere nickname
Ik wil graag een groot gezin, dus 4 of 5 kinderen. Maar als mijn man akkoord gaat met 3, mag ik al in mijn handjes klappen .
Ik heb altijd 3 kinderen gewild. Zwanger zijn heb ik ervaren als iets dat geweldig is, hoewel mijn zwangerschap niet bepaald een voorbeeld zwangerschap was en als ik de volgende keren net zo beval als van Mira dan wil ik er nog wel 5 Oké, pijn had ik zeker maar ik heb het ervaren als iets fijns en kijk er ook erg goed op terug. Het kriebelde overigens na een paar weken al bij mij. Het enige wat me nu nog even laat 'wachten' is dat ik echt mijn handen vol heb aan Mira. Ze is erg pittig en heeft echt een eigen willetje En daarnaast geniet ik volop van haar en dat wil ik nog even zo houden.. Maar ik denk niet dat ik het nog 2 jaar volhou om voor een tweede te gaan, hooguit een jaar Dus niets houdt me tegen.. Ik hoop dat we nog een 2de, 3de, misschien 4de (?!) mogen krijgen..