Wij bekijken het 'stuk voor stuk' (of klinkt dat heel bot?) Ik kom zelf uit een gezin met 4 kinderen en vond en vind dat altijd supergezellig, maar ik denk niet dat ik nu al kan besluiten hoeveel kinderen ik zou willen. Hangt toch wel van veel zaken af.
Ik heb altijd gezegd dat ik 5 kinders wilde vóór m'n 25ste.. Dat gaat allang niet meer lukken! 'k Heb er nu twee, voel me zeer gelukkig hiermee! Zwanger zijn en bevallen zijn absoluut géén hobby van mij (ook niet van mijn man) dus ben ik er nog niet over uit of er nog een volgende komt.. En je hebt 't natuurlijk niet voor het zeggen hè.. moet allemaal maar lukken. Drie lijkt mij wel super! Vier ook.. enne 5? Ik zie het wel zitten! Eerst maar genieten van 't grietje van 2 en 't kereltje van 5 weken! 'k Weet 't nog niet...
Ik denk dat ik 2 genoeg vind Áls ik ze mag krijgen dan. Vind het al een zegen om er 1 te mogen krijgen
ik riep altijd 1tje en nu eigenlijk nog steeds.... misschien verander ik nog van gedachten als de eerste er is, maar denk het niet. En mn partner denkt er gelukkig hetzelfde over!
In eerste instantie zouden we 2 kindjes willen, maar we komen allebei uit een gezin met 3 kids en dat lijkt me ook wel weer leuk.
mijn man en ik wilden altijd graag 2 of 3 kinderen maar voorlopig zou ik al heel blij zijn met 1 klein wondertje ..... gr.sybje
Na dat het onlangs mis is gegaan met de eerste zwangerschap...ben ik heeeeeeeel erg blij met één wonder... Susi
Hier ook nog in afwachting voor nummer 1, dus eerst maar afwachten of het überhaupt lukt. Maar zou graag een groot gezin willen, 4 of 5 kinderen. Mijn man 2 of 3, en het zou ook best kunnen dat ik het dan ook wel mooi geweest vind...