We hopen er (op dit moment) 2 of 3 te mogen krijgen. Maar misschien worden het er straks wel 4, of blijft het bij 1. Geen idee eigenlijk....
4! En die heb ik dus straks ook ! Voel me er heeeeeeel rijk mee en duim voor iedereen hier van wie de droom nog uit moet komen!
Wij hebben er nu 3 en daar blijft het mooi bij! Mijn man en ik zijn zeer gezegend met ons gezinnetje zo van 5 En we willen er ook allebij niet meer dan 3.
Wij willen er graag 3. (en als ik niet werd beperkt door mijn leeftijd zou ik 5 nog mooier hebben gevonden)
In ieder geval 1! Ik weet nog niet of ik er daarna nog 1 wil, misschien over drie vier jaar of zo.... Mijn man wil het wel en had het zelfs over drie......
Wij hebben nu een pracht dochter en we zouden graag nog een tweede kindje willen en misschien ook wel drie maar in iedergeval 2, ben trouwens al reuse blij met deze ene hoor
Ik zou er (als het lukt) graag 2 willen zodat ze ook elkaar hebben als wij er niet meer zijn en zo kunnen ze ook tante/oom worden enzo Maar wie weet hoeveel wij er krijgen....
wij willen er graag 4 als God het wil in ieder geval want zoiets heb je natuurlijk niet altijd in de hand he. groetjes Talia
we hebben nu 3 kinderen en de vierde wordt in september geboren. en daar houden we het ook bij denk ik
Nou...eerst maar even kijken hoe eentje bevalt. Mijn vriend wil meer, die wil net zo lang doorgaan totdat we allebei de soortjes hebben..jaja
De eerste is nu op komst. Of er daarna misschien nog een tweede gaat komen? We hebben nog geen idee. Ik zeg geen ja en geen nee.
Mn vriend heeft er nu 5, hij wil nog wel voor nr. 6. We zijn nu bezig met nr 2 van ons samen (voor hem dus nr 6, voor mij nr 2). Als het aan mij ligt gaan we dan nog voor een derde. Had ik niet van mezelf verwacht. Heb lang getwijfeld of ik wel kinderen wilde en had altijd hooguit 2 in mijn hoofd. Nu ik eenmaal bevallen ben, wil ik er opeens 3. En dat na een hele zware zwangerschap!
kan snel gaan, he... ben je met 2 klaar, maar het kan ook heel anders lopen. Je hebt mannen die kunnen maar één soort... Prins Claus: 3 zoons, Willem Alexander 3 dochters, Beau van Ervan-Dorens: 4 zoons, Robert ten Brink: 5 dochters...